Så høre vi til denne kategori

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

Pcokate

liten-mamma skriver:

Puha, 1 år er allerede gået. Hvor blev tiden lige af? Synes den er suset forbi os og der er sket så meget, på godt og ondt (dog mest godt). 

På denne tid for præcis 1 år siden var Mikkel, min mor og jeg på vej til Hvidovre hospital, da jeg skulle sættes igang. Jeg fik veer omkring kl. 17 og havde den ondeste vestorm i lidt over 4 timer! Kl. 21.58 var hun ude, så lille, skrøbelig og fin 

Hun er stadig ikke særlig stor, hun vejer ca 9,5 kg og omkring de 76 cm. Så hun har taget 7,5 kg på og vokset 29 cm  

Hun er god som dagen er lang, er altid glad og fuld af krudt i r*ven, men en diva uden lige! Dp mor siger hun ikke har set lignede, men det er jo en del af hendes charme 

Hun har 9 tænder og nogle på vej og de bliver brugt flittigt, da hun er et kæmpe madøre og helst gerne vil have en hel rugbrøds mad ind i munden  

Hun peger, vinker og klapper. Hun kan sige ja, nej, tak og hej og så en masse andet volapyk. Hun kan ikke stå helt selv i mere end et par sekunder, men hun går rundt langs væggene og kan gå hvis vi holder hende i den ene hånd  

Og så lige et "par" billeder og et stort tillykke til min dejlige lille fis med hendes første fødselsdag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

liten-mamma

Tusind tak for alle fødselsdags hilsnerne  

Vi havde en dejlig dag og alle var glade  

Hun har fået alt det her legetøj, puha.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2014

Swerg

Hun er simpelthen så smuk! Stort tillykke med hendes 1. År

Anmeld

15. januar 2014

2babygirls

liten-mamma skriver:

Puha, 1 år er allerede gået. Hvor blev tiden lige af? Synes den er suset forbi os og der er sket så meget, på godt og ondt (dog mest godt). 

På denne tid for præcis 1 år siden var Mikkel, min mor og jeg på vej til Hvidovre hospital, da jeg skulle sættes igang. Jeg fik veer omkring kl. 17 og havde den ondeste vestorm i lidt over 4 timer! Kl. 21.58 var hun ude, så lille, skrøbelig og fin 

Hun er stadig ikke særlig stor, hun vejer ca 9,5 kg og omkring de 76 cm. Så hun har taget 7,5 kg på og vokset 29 cm  

Hun er god som dagen er lang, er altid glad og fuld af krudt i r*ven, men en diva uden lige! Dp mor siger hun ikke har set lignede, men det er jo en del af hendes charme 

Hun har 9 tænder og nogle på vej og de bliver brugt flittigt, da hun er et kæmpe madøre og helst gerne vil have en hel rugbrøds mad ind i munden  

Hun peger, vinker og klapper. Hun kan sige ja, nej, tak og hej og så en masse andet volapyk. Hun kan ikke stå helt selv i mere end et par sekunder, men hun går rundt langs væggene og kan gå hvis vi holder hende i den ene hånd  

Og så lige et "par" billeder og et stort tillykke til min dejlige lille fis med hendes første fødselsdag 

Årrh, stort tillykke med hendes første fødselsdag

Anemone blir 1 år D 6 februar, men tvivler på hun når op på de 9kg, og hun var endda godt med ved fødslen på 4050g

Anmeld

15. januar 2014

liten-mamma

Swerg skriver:

Hun er simpelthen så smuk! Stort tillykke med hendes 1. År

Tusind tusind tak  

Anmeld

15. januar 2014

liten-mamma

2babygirls skriver:

Årrh, stort tillykke med hendes første fødselsdag

Anemone blir 1 år D 6 februar, men tvivler på hun når op på de 9kg, og hun var endda godt med ved fødslen på 4050g

Mange tak!  

Hold da op, ja så er min pige måske slet ikke sådan et lille nips alligevel 

Anmeld

15. januar 2014

julia Nielsen

Stort tillykke

Hvor er HM bare fin

Anmeld

15. januar 2014

liten-mamma

julia Nielsen skriver:

Stort tillykke

Hvor er HM bare fin

Tusind tak  

Det er hun nemlig ja

Anmeld

15. januar 2014

Fru Ebied

Stort tillykke med din datters første fødselsdag.

Sikke mange og virkelig fine gaver.

K.h.  Fru Ebied

Anmeld

15. januar 2014

liten-mamma

Fru Ebied skriver:

Stort tillykke med din datters første fødselsdag.

Sikke mange og virkelig fine gaver.

K.h.  Fru Ebied

Tusind tak! 

Ja både forældre og barn er utrolig glade for gaverne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.