Puha, 1 år er allerede gået. Hvor blev tiden lige af? Synes den er suset forbi os og der er sket så meget, på godt og ondt (dog mest godt).
På denne tid for præcis 1 år siden var Mikkel, min mor og jeg på vej til Hvidovre hospital, da jeg skulle sættes igang. Jeg fik veer omkring kl. 17 og havde den ondeste vestorm i lidt over 4 timer! Kl. 21.58 var hun ude, så lille, skrøbelig og fin 
Hun er stadig ikke særlig stor, hun vejer ca 9,5 kg og omkring de 76 cm. Så hun har taget 7,5 kg på og vokset 29 cm
Hun er god som dagen er lang, er altid glad og fuld af krudt i r*ven, men en diva uden lige! Dp mor siger hun ikke har set lignede, men det er jo en del af hendes charme 
Hun har 9 tænder og nogle på vej og de bliver brugt flittigt, da hun er et kæmpe madøre og helst gerne vil have en hel rugbrøds mad ind i munden
Hun peger, vinker og klapper. Hun kan sige ja, nej, tak og hej og så en masse andet volapyk. Hun kan ikke stå helt selv i mere end et par sekunder, men hun går rundt langs væggene og kan gå hvis vi holder hende i den ene hånd
Og så lige et "par" billeder og et stort tillykke til min dejlige lille fis med hendes første fødselsdag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld