fastelavn, hva ska jeres børn være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

Fine_007

Pyha, tak for fastelavns - reminderen

Min søn er 10 mdr - 11 til fastelavn - og på ingen måde gående.. så han bliver bestemt puttet i noget, han kan kravle ordentligt i. Det bliver sikkert et eller andet form for dyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Guldet

Her har vores store pige på 5 år meldt ud at hun vil være prinsesse

Anmeld

15. januar 2014

Guldet

VIPpigen skriver:

Jeg har et projekt med en tutu som minnie mouse... Nu skal jeg lige have købt stof til den, og så må jeg i gang... Hun har ikke udtrykt ønske om noget specielt, så det bliver lige min beslutning

Tænker lidt ala den her. Det burde jeg nok find ud af

wow den er super flot.. bare man kunne sy Min datter ville elske at være mini mouse med den kjole

Anmeld

15. januar 2014

VIPpigen

<3 Julebabyen <3 skriver:

wow den er super flot.. bare man kunne sy Min datter ville elske at være mini mouse med den kjole

Jeg tror det er begrænset hvor meget der skal syes når det endelig er... Men skal nok smide et billed ind når jeg får min færdig... Kopierede billedet fra en side, så jeg kunne lurer når jeg skulle i gang... Det er jo en hel prinsessekjole

Anmeld

15. januar 2014

Guldet

VIPpigen skriver:

Jeg tror det er begrænset hvor meget der skal syes når det endelig er... Men skal nok smide et billed ind når jeg får min færdig... Kopierede billedet fra en side, så jeg kunne lurer når jeg skulle i gang... Det er jo en hel prinsessekjole

vil super gerne se det endelige resultat

Anmeld

15. januar 2014

Maja88

<3 Julebabyen <3 skriver:

Har du ikke nogen tidligere kostumer liggende i Aprilla størrelse??

Anmeld

15. januar 2014

Dianabk

VIPpigen skriver:

Jeg har et projekt med en tutu som minnie mouse... Nu skal jeg lige have købt stof til den, og så må jeg i gang... Hun har ikke udtrykt ønske om noget specielt, så det bliver lige min beslutning

Tænker lidt ala den her. Det burde jeg nok find ud af

Hvor er den fin

Anmeld

15. januar 2014

modesty

Dinsen skriver:

Hejsa..

- ja jeg ved godt, der er noget tid endnu men jeg ved virkelig ikke hvad min søn ska være i år (han bliver snart 2) Han elsker Zou, men kan ikke finde sådan et kostume

Så kære baby.dk brugere, hvad ska jeres børn klædes ud som..?? smid gerne et billede

ha en skøn dag!!

Min søn på 2,3 er vild med robotter, så det kunne være fedt med et robotkostume. Men han er jo også en vildbasse, så det skal ikke være et kostume der falder af nemt. Så jeg tænker måske bare at tegne en robot på et lyst sæt bomuldstøj med tekstilfarver, sy nogle knapper på o.s.v.

Anmeld

15. januar 2014

Enirt

Hejsa..

- ja jeg ved godt, der er noget tid endnu men jeg ved virkelig ikke hvad min søn ska være i år (han bliver snart 2) Han elsker Zou, men kan ikke finde sådan et kostume

Så kære baby.dk brugere, hvad ska jeres børn klædes ud som..?? smid gerne et billede

ha en skøn dag!!

Min søn skal være supermand. Vi fik en heldragt som ligner supermands dragt, som han bliver puttet i. Han er lige blevet et år og går fint rundt langs ting, så måske han også selv er gående til den tid.

Anmeld

15. januar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Hulk! Eller spiderman min 3 årig dreng elsker alle super helte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.