Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VIPpigen skriver: Jeg har et projekt med en tutu som minnie mouse... Nu skal jeg lige have købt stof til den, og så må jeg i gang... Hun har ikke udtrykt ønske om noget specielt, så det bliver lige min beslutning Tænker lidt ala den her. Det burde jeg nok find ud af
Jeg har et projekt med en tutu som minnie mouse... Nu skal jeg lige have købt stof til den, og så må jeg i gang... Hun har ikke udtrykt ønske om noget specielt, så det bliver lige min beslutning
Tænker lidt ala den her. Det burde jeg nok find ud af
<3 Julebabyen <3 skriver: wow den er super flot.. bare man kunne sy Min datter ville elske at være mini mouse med den kjole
wow den er super flot.. bare man kunne sy Min datter ville elske at være mini mouse med den kjole
Jeg tror det er begrænset hvor meget der skal syes når det endelig er... Men skal nok smide et billed ind når jeg får min færdig... Kopierede billedet fra en side, så jeg kunne lurer når jeg skulle i gang... Det er jo en hel prinsessekjole
VIPpigen skriver: Jeg tror det er begrænset hvor meget der skal syes når det endelig er... Men skal nok smide et billed ind når jeg får min færdig... Kopierede billedet fra en side, så jeg kunne lurer når jeg skulle i gang... Det er jo en hel prinsessekjole
Har du ikke nogen tidligere kostumer liggende i Aprilla størrelse??
Dinsen skriver: Hejsa..- ja jeg ved godt, der er noget tid endnu men jeg ved virkelig ikke hvad min søn ska være i år (han bliver snart 2) Han elsker Zou, men kan ikke finde sådan et kostume Så kære baby.dk brugere, hvad ska jeres børn klædes ud som..?? smid gerne et billede ha en skøn dag!!
Hejsa..- ja jeg ved godt, der er noget tid endnu men jeg ved virkelig ikke hvad min søn ska være i år (han bliver snart 2) Han elsker Zou, men kan ikke finde sådan et kostume Så kære baby.dk brugere, hvad ska jeres børn klædes ud som..?? smid gerne et billede ha en skøn dag!!
Min søn på 2,3 er vild med robotter, så det kunne være fedt med et robotkostume. Men han er jo også en vildbasse, så det skal ikke være et kostume der falder af nemt. Så jeg tænker måske bare at tegne en robot på et lyst sæt bomuldstøj med tekstilfarver, sy nogle knapper på o.s.v.
Min søn skal være supermand. Vi fik en heldragt som ligner supermands dragt, som han bliver puttet i. Han er lige blevet et år og går fint rundt langs ting, så måske han også selv er gående til den tid.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128