Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min pige på snart 5 år skal have sin bryllupshallowinkjole på og være brud på den lidt seje måde. Min dreng på 6 år har ikke helt besluttet sig endnu, men snakker om at være klovn
Herhjemme skal sønnik være Ninjago - han kan bare ikke beslutte sig for om det skal være den grønne eller røde.
Og Farmor rykker for, at få det af vide, så hun kan komme igang med symaskinen
Dinsen skriver: Hejsa..- ja jeg ved godt, der er noget tid endnu men jeg ved virkelig ikke hvad min søn ska være i år (han bliver snart 2) Han elsker Zou, men kan ikke finde sådan et kostume Så kære baby.dk brugere, hvad ska jeres børn klædes ud som..?? smid gerne et billede ha en skøn dag!!
Hejsa..- ja jeg ved godt, der er noget tid endnu men jeg ved virkelig ikke hvad min søn ska være i år (han bliver snart 2) Han elsker Zou, men kan ikke finde sådan et kostume Så kære baby.dk brugere, hvad ska jeres børn klædes ud som..?? smid gerne et billede ha en skøn dag!!
Er også helt idé forladt...
drengen på 2 har ikke nogen sådan præcise favoritting...
og er heller ikke sikker på jeg ville få ham i et kostume han er sådan lidt med at tingene skal være som de plejer med tøjet...
Skylanderfigur
Jeg har et projekt med en tutu som minnie mouse... Nu skal jeg lige have købt stof til den, og så må jeg i gang... Hun har ikke udtrykt ønske om noget specielt, så det bliver lige min beslutning
Tænker lidt ala den her. Det burde jeg nok find ud af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128