fastelavn, hva ska jeres børn være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.767 visninger
25 svar
30 synes godt om
15. januar 2014

Dinsen

Hejsa..

- ja jeg ved godt, der er noget tid endnu men jeg ved virkelig ikke hvad min søn ska være i år (han bliver snart 2) Han elsker Zou, men kan ikke finde sådan et kostume

Så kære baby.dk brugere, hvad ska jeres børn klædes ud som..?? smid gerne et billede

ha en skøn dag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

LinLin

Adam på tre år skal være Peter pan - det fandt jeg til 100kr i br i sidste uge.
han elsker at se jake og piraterne hvor Peter pan jo er med, men ville ikke være have Jake- tøj da Jeg viste ham det i ToysRus. Men Peter pan tøjet ville han have på med det samme da jeg kom hjem med det

Jeg ved ikke om min store dreng på 7 skal til fastelavn nogen steder - men han vil nok gerne have noget Star wars udklædning alligevel

Anmeld

15. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min pige på snart 5 år skal have sin bryllupshallowinkjole på og være brud på den lidt seje måde. Min dreng på 6 år har ikke helt besluttet sig endnu, men snakker om at være klovn

Anmeld

15. januar 2014

Autostol.dk

Herhjemme skal sønnik være Ninjago - han kan bare ikke beslutte sig for om det skal være den grønne eller røde.

Og Farmor rykker for, at få det af vide, så hun kan komme igang med symaskinen 

Anmeld

15. januar 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Theo snart 3 år skal være trold.
Og theis snart 6 år vil være ridder.

Anmeld

15. januar 2014

Team Putte

Dinsen skriver:

Hejsa..

- ja jeg ved godt, der er noget tid endnu men jeg ved virkelig ikke hvad min søn ska være i år (han bliver snart 2) Han elsker Zou, men kan ikke finde sådan et kostume

Så kære baby.dk brugere, hvad ska jeres børn klædes ud som..?? smid gerne et billede

ha en skøn dag!!

Ida på 19 mdr skal være Mariehøne

Anmeld

15. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Er også helt idé forladt...

drengen på 2 har ikke nogen sådan præcise favoritting...

og er heller ikke sikker på jeg ville få ham i et kostume han er sådan lidt med at tingene skal være som de plejer med tøjet...

Anmeld

15. januar 2014

Pcokate

Dinsen skriver:

Hejsa..

ha en skøn dag!!

Skylanderfigur

Anmeld

15. januar 2014

Monski

Dinsen skriver:

Hejsa..

ha en skøn dag!!

Åh havde helt glemt fastelavn
Anthon har været, lille Per, find Holger og spiderman .. Efter han selv har fået er menig bliver det nok det "kedelige" som spiderman osv men jeg elsker ting der er lidt anderledes
- heldigvis er han VILD med supermario så jeg håber sådan vi kan bikse noget sammen

Anmeld

15. januar 2014

VIPpigen

Jeg har et projekt med en tutu som minnie mouse... Nu skal jeg lige have købt stof til den, og så må jeg i gang... Hun har ikke udtrykt ønske om noget specielt, så det bliver lige min beslutning

Tænker lidt ala den her. Det burde jeg nok find ud af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.