Maaaange blå mærker....(billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2014

sandramor

VIPpigen skriver:

Du kan godt give lægen et kald, og spørge... Måske han har en logisk forklaring. Måske man mangler noget her om vinteren, som gør at blodkarrene brister nemmere??

Men det skader ikke at ringe i deres telefontid

Ja det var også sådan noget jeg tænkte jeg lige ville høre lægen om..... Det kan jo ikke skade at høre af ihvertfald 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Frk. Petersen

sandramor skriver:

Hej piger.....

jeg fik simpelthen et chok da jeg her til aften så mig selv i spejlet og så mine baglår.... De er simpelthen fyldt med blå mærker i alle størrelser....

Jeg mindes ikke at jeg har slået mig overhovedet.... De gør som egentlig heller ikke ondt faktisk.... 

Hva dælen sker der lige??? Nogen der har prøvet noget lignende....?? Kom selvfølgelig til at Google det..... BAD IDEA 

Jeg ser sådan ud hver eneste forår/sommer og har det på præcis samme måde - kan aldrig huske hvordan jeg har fået dem og de gør næsten aldrig ondt.. Kan ikke forklare hvad oversagen kan være, ville bare sige at du ikke er alene

Anmeld

15. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ved ikke hvorfor du har dem. Men tænker at det ikke kan skade at give lægen et kald. Om ikke andet så for at udelukke hvad du måtte have læst via google

Anmeld

15. januar 2014

Michelle88

Jeg ville os lige ringe til lægen, min mands kusine opdagede at hun havde kræft i ryggen pga. hun begyndte at få en masse blå mærker..

Anmeld

15. januar 2014

FrkZier

sandramor skriver:

Hej piger.....

jeg fik simpelthen et chok da jeg her til aften så mig selv i spejlet og så mine baglår.... De er simpelthen fyldt med blå mærker i alle størrelser....

Jeg mindes ikke at jeg har slået mig overhovedet.... De gør som egentlig heller ikke ondt faktisk.... 

Hva dælen sker der lige??? Nogen der har prøvet noget lignende....?? Kom selvfølgelig til at Google det..... BAD IDEA 

efter jeg har født får jeg SÅ nemt blå mærker, jeg har konsekvent blå mærker alle steder og de gør ikke rigtig ondt, lidt mæreligt

Anmeld

15. januar 2014

Carina:-)

Jeg ville give lægen et kald,for det ser da godt nok lidt voldsomt ud .

Better safe than sorry

Anmeld

15. januar 2014

sandramor

Jeg valgte at ringe til lægen imorges som ville se mig kl 9.... Og han måtte lige tilkalde en anden læge som også sys det så ret voldsomt ud... Men eftersom de sad næsten som et bånd hen over baglåret mente de ikke det var noget alvorligt og de så faktisk ud som om de var på vej retur.... Men for en sikkerheds skyld måtte jeg på sygehuset som tog en masse blodprøver bare for at udelukke de mere "farlige" ting.... Får svar her ved kl 16.... Men de mente ikke jeg skulle være nervøs over det..... Nu må vi se 

Anmeld

15. januar 2014

ESV

sandramor skriver:

Jeg valgte at ringe til lægen imorges som ville se mig kl 9.... Og han måtte lige tilkalde en anden læge som også sys det så ret voldsomt ud... Men eftersom de sad næsten som et bånd hen over baglåret mente de ikke det var noget alvorligt og de så faktisk ud som om de var på vej retur.... Men for en sikkerheds skyld måtte jeg på sygehuset som tog en masse blodprøver bare for at udelukke de mere "farlige" ting.... Får svar her ved kl 16.... Men de mente ikke jeg skulle være nervøs over det..... Nu må vi se 

Har du fået svar på prøverne?

Anmeld

15. januar 2014

sandramor

ESV skriver:

Har du fået svar på prøverne?

Ja har skrevet en Update 

Han tog maaaaange blodprøver... Infektionstal, lymfocytter og trompocytter(staves) blodplader, blodprocent og meget andet og alt så suuuuper fint ud  

Så hans gæt er stadig at pga den måde mærker sad på at det er noget jeg har siddet på eller noget i den retning 

Anmeld

21. september 2014

Normannanne

Hejsa

Faldt lige over din tråd og selvom den er gammel, kan jeg ikke lade værre at kommentere, hvad jeg tror dine blå mærker skyldtes

jeg eg har selv haft lignende og undrede mig. Det viste sig at det var autostolen, der lavede mærker, når jeg gik med den ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.