Maaaange blå mærker....(billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.630 visninger
19 svar
15 synes godt om
14. januar 2014

sandramor

Hej piger.....

jeg fik simpelthen et chok da jeg her til aften så mig selv i spejlet og så mine baglår.... De er simpelthen fyldt med blå mærker i alle størrelser....

Jeg mindes ikke at jeg har slået mig overhovedet.... De gør som egentlig heller ikke ondt faktisk.... 

Hva dælen sker der lige??? Nogen der har prøvet noget lignende....?? Kom selvfølgelig til at Google det..... BAD IDEA 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

ESV

sandramor skriver:

Hej piger.....

jeg fik simpelthen et chok da jeg her til aften så mig selv i spejlet og så mine baglår.... De er simpelthen fyldt med blå mærker i alle størrelser....

Jeg mindes ikke at jeg har slået mig overhovedet.... De gør som egentlig heller ikke ondt faktisk.... 

Hva dælen sker der lige??? Nogen der har prøvet noget lignende....?? Kom selvfølgelig til at Google det..... BAD IDEA 

Nej jeg ved ikke hvad det er, men nej man skal aldrig bare Google symptomet for så er man først døden nær uanset hvilke symptomer det handler om

Anmeld

14. januar 2014

ESV

sandramor skriver:

Hej piger.....

Nej jeg ved ikke hvad det er, men nej man skal aldrig bare Google symptomet for så er man først døden nær uanset hvilke symptomer det handler om

Anmeld

14. januar 2014

sandramor

ESV skriver:

Ja tak skal du ha det fandt jeg da også ud af  Jesus Christ altså..... 

Hmm sys godt nok det er mærkeligt altså 

Anmeld

14. januar 2014

TNBC

sandramor skriver:

Hej piger.....

Jeg har tit blå mærker, hvor jeg ikke kan huske at jeg har slået mig, og andre gange får jeg ikke blå mærker uden slag så hårdt som at falde ned af en trappe.

Jeg lægger ikke så meget i det, fordi de forsvinder igen. Dog er mine ikke så store som dine. Men ville nu alligevel lige holde øje med dem.. se hvad der sker, om der kommer flere eller om de bare lige så langsomt forsvinder.

Anmeld

14. januar 2014

VIPpigen

Det kan godt være vejret... Jeg har utrolig svært ved at få blå mærker. Der skal virkelig noget til før jeg bare får et strejf af et blåt mærke.

Men her i vinterperioden blomstre jeg af en eller anden grund. Jeg kan have benene fyldt med blå mærker, uden at vide hvad jeg har lavet. Om det er luftfugtigheden lige nu, eller om det er svingningerne i temperaturen ved jeg ikke... Men mit kommer hvertfald om vinteren

Anmeld

14. januar 2014

sandramor

Yurie skriver:

Jeg har tit blå mærker, hvor jeg ikke kan huske at jeg har slået mig, og andre gange får jeg ikke blå mærker uden slag så hårdt som at falde ned af en trappe.

Jeg lægger ikke så meget i det, fordi de forsvinder igen. Dog er mine ikke så store som dine. Men ville nu alligevel lige holde øje med dem.. se hvad der sker, om der kommer flere eller om de bare lige så langsomt forsvinder.

Jaah jeg overvejer faktisk at give lægen et kald imorgen... Men måske det er for overilet?? 

Synes bare at jeg det sidste stykke tid er begyndt at få rigtig mange blå mærker uden at ha slået mig... De er dog altid forsvundet igen..... 

Anmeld

14. januar 2014

sandramor

VIPpigen skriver:

Det kan godt være vejret... Jeg har utrolig svært ved at få blå mærker. Der skal virkelig noget til før jeg bare får et strejf af et blåt mærke.

Men her i vinterperioden blomstre jeg af en eller anden grund. Jeg kan have benene fyldt med blå mærker, uden at vide hvad jeg har lavet. Om det er luftfugtigheden lige nu, eller om det er svingningerne i temperaturen ved jeg ikke... Men mit kommer hvertfald om vinteren

Ja min bror sagde faktisk noget af det samme til mig... Og det er også først her i de sidste par måneder de er dukket op..... 

Anmeld

14. januar 2014

VIPpigen

sandramor skriver:

Ja min bror sagde faktisk noget af det samme til mig... Og det er også først her i de sidste par måneder de er dukket op..... 

Du kan godt give lægen et kald, og spørge... Måske han har en logisk forklaring. Måske man mangler noget her om vinteren, som gør at blodkarrene brister nemmere??

Men det skader ikke at ringe i deres telefontid

Anmeld

14. januar 2014

TNBC

sandramor skriver:

Jaah jeg overvejer faktisk at give lægen et kald imorgen... Men måske det er for overilet?? 

Synes bare at jeg det sidste stykke tid er begyndt at få rigtig mange blå mærker uden at ha slået mig... De er dog altid forsvundet igen..... 

Jeg spurgte faktisk min læge engang fordi at jeg ikke fik blå mærker(øjet), selvom at jeg blev ramt af alt fra en hånd til en stykke legetøj, til at gå ind i ting(jeg er klodset og er meget sammen med børn), altså ting der virkelig burde giver mærker, og hun sagde at det var helt normal.

Men hvis de forsvinder ville jeg ikke gøre noget, hvis de bliver større eller mærkelige farver..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.