Sur på telefonsælgere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2014

hekran

Gad vide, om de optager samtalerne...? Det synes jeg f.eks. at teleselskaber gør. Så kan de vel selv høre det.

Ellers har jeg (lidt Charlotte-agtig) fundet det perfekte svar til telefonsælgere :'hvis du var en reklame på min skærm, ville jeg trykke dig væk - farvel'.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

Nadia&Daniel

hekran skriver:

Gad vide, om de optager samtalerne...? Det synes jeg f.eks. at teleselskaber gør. Så kan de vel selv høre det.

Ellers har jeg (lidt Charlotte-agtig) fundet det perfekte svar til telefonsælgere :' hvis du var en reklame på min skærm, ville jeg trykke dig væk - farvel'.

Anmeld

14. januar 2014

Morgensol

Jeg blev ringede op af telefonsælger fra bladet Costume - samtale i grove træk:

Sælger: Fortæller mig, at de har en konkurrence igang, hvor de er ved at finde vindere, men i mellemtiden har hun fået lov til tilbyde mig, 7 blade for 199.- incl. porto

Mig: Jeg er ikke interesseret i noget som koster noget

Sælger: Det koster kun 28.- pr. blad, det er meget billigt.

Mig: Nej tak

Sælger: Hvad er din mail?? - så kan jeg sende en bekræftelse

Mig: En bekræftelse på hvad??

Sælger: På tilbuddet på de 199.-

Mig: Jamen jeg vil ikke have det tilbud, jeg vil ikke betale for noget

Sælger: Det er altså kun 28.- pr. blad vi taler om

Samtalen slutter

NU I DAG KOMMER JEG HJEM TIL ET BLAD I POSTKASSE SAMT ET GIROKORT !!!!

ER TOSSET !!! - og selvfølgelig lukker deres kundeservice kl. 16

Til en anden gang, så få lidt sjov ud af det!   http://www.vibrugerikke.dk

Anmeld

14. januar 2014

mogms

Nadia&Daniel skriver:

Sælger: Fortæller mig, at de har en konkurrence igang, hvor de er ved at finde vindere, men i mellemtiden har hun fået lov til tilbyde mig, 7 blade for 199.- incl. porto

Samtalen slutter

prøv at sig du kun læser lydbøger.

... så bliver de så stille og undskylder.

Jeg har altså engang sidden i den anden ende af røret, så jeg husker tydeligt hvordan det er, at sidde på den side. Man får en røv løn, når man ikke kan sælge noget. Og en mega løn når man kan få de fleste til at sige ja. Så kunne sagtens forstille mig at nogen fik det til at se ud som om at du har sagt ja.

Jeg aldrig sendt noget til nogen der har sagt nej - NØJ det er bare frækt.

hihi min veninde som havde sammen job dengang, havde engang sådan en samtale

hej jeg ringer fra dyrenes beskyttelse, jeg vil godt
K- ahhhh. ååååhhh (flere stemmer, meget tydeligt en mand og dame)
øhhh hej jeg ringer fra ....
K- jaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaa JA!
skal jeg ikke bare ringe på et andet tidspunkt
K- nej nej bare snak
øhhh jeg ringer fra ...
K-åhhhhhhhhhhhhhhh åhjhhhhhhhhhhhhhh JAAAAA
---- og min veninde flækker af grin, siger jeg ringer senere, lægger på og vi griner alle sammen.

om der blev tage pis på hende eller om folk virkelig tager telefonen når de lavet "noget" det ved jeg ikke - men nøøøøj det var sjovt

Anmeld

14. januar 2014

Nadia&Daniel

mogms skriver:

prøv at sig du kun læser lydbøger.

... så bliver de så stille og undskylder.

Jeg har altså engang sidden i den anden ende af røret, så jeg husker tydeligt hvordan det er, at sidde på den side. Man får en røv løn, når man ikke kan sælge noget. Og en mega løn når man kan få de fleste til at sige ja. Så kunne sagtens forstille mig at nogen fik det til at se ud som om at du har sagt ja.

Jeg aldrig sendt noget til nogen der har sagt nej - NØJ det er bare frækt.

hihi min veninde som havde sammen job dengang, havde engang sådan en samtale

hej jeg ringer fra dyrenes beskyttelse, jeg vil godt
K- ahhhh. ååååhhh (flere stemmer, meget tydeligt en mand og dame)
øhhh hej jeg ringer fra ....
K- jaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaa JA!
skal jeg ikke bare ringe på et andet tidspunkt
K- nej nej bare snak
øhhh jeg ringer fra ...
K-åhhhhhhhhhhhhhhh åhjhhhhhhhhhhhhhh JAAAAA
---- og min veninde flækker af grin, siger jeg ringer senere, lægger på og vi griner alle sammen.

om der blev tage pis på hende eller om folk virkelig tager telefonen når de lavet "noget" det ved jeg ikke - men nøøøøj det var sjovt

Har faktisk aldrig haft problemer før de har altid forstået et nej (i hver fald til sidst), men denne gang synes jeg hun gik lidt for langt (især også nu hvor der er sendt noget til mig)

Anmeld

14. januar 2014

Satans

Nadia&Daniel skriver:

Samtalen slutter

De er bare så satans frække!! 

Her er det "woman" der ringer, med det samme tilbud ?! 

Uanset hvad jeg sagde, så snakkede tøsen bare videre, og det værste var sgu at hun sad og læste op fra et stykke papir ! Så svarende passede ingen steder med det jeg havde sagt 

Anmeld

14. januar 2014

mogms

Nadia&Daniel skriver:

Har faktisk aldrig haft problemer før de har altid forstået et nej (i hver fald til sidst), men denne gang synes jeg hun gik lidt for langt (især også nu hvor der er sendt noget til mig)

klag så taget letter, gør sælgeren det en gang, gør hun det helt sikkert en gang mere. Har set nogle blive fyret for det, hvilket jeg synes er helt fair.

specielt med den tale vi havde fået udleveret
Vi måtte ikke sige i starten (af samtalen) at vi ville sælge et blad, heller ikke hvis folk direkte spurgte, det gjorde mig pisse sur og gjorde osse at jeg stoppede efter få måneder.

Anmeld

14. januar 2014

Nadia&Daniel

mogms skriver:

klag så taget letter, gør sælgeren det en gang, gør hun det helt sikkert en gang mere. Har set nogle blive fyret for det, hvilket jeg synes er helt fair.

specielt med den tale vi havde fået udleveret
Vi måtte ikke sige i starten (af samtalen) at vi ville sælge et blad, heller ikke hvis folk direkte spurgte, det gjorde mig pisse sur og gjorde osse at jeg stoppede efter få måneder.

Har skrevet med en del privat nu, de er også sendt i rki pga det (selvfølglig pga betaling, men satdig) - er virkelig tosset nu Tænkt at en sælger kan have så meget magt..

Anmeld

14. januar 2014

..

Nu er det jo bare mennesker dem der ringer, endda ofte helt unge mennesker som sidder der på en løn der består af ren provision. Får de ikke solgt noget, får de ingen løn..

Hvorfor ikke bare være søde ved dem og behandle dem som man gerne selv vil behandles? De udfører et job de er blevet bedt om og de forsøger bare at gøre det de skal, de er egentlig ikke ude på at genere jer :-)

Anmeld

14. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg plejer altid at sige at de skal snakke med min kæreste som sover

Siger at jeg ikke kender noget til vores økonomi så det må de snakke med ham om og han har fået en blokering på så de fra sådanne steder ikke bare kan ringe

Hvis de ringede fra sådan et sted og snakkede videre efter et nej ville jeg starte optageren på mobilen og sige dettil dem at fra her af bliver samtalen optaget da du ikke lytter til mit nej og jeg vil gerne dokumentere at jeg har sagt nej tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.