Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor Christa skriver: Jeg oplevede det samme i sommer, bortset fra at de IKKE sendte mig noget.. I stedet kom der en regning fra dem!! Jeg betalte den ikke, og de er nu gået videre med det til et inkassofirma!?!?! Så nu har jeg fået et gebyr oveni på 1000 kroner!!!!! Ringede og gik total amok på dem, og nu er der så en sag igang omkring det Jeg har jo ikke engang modtaget noget!?! Ih altså!
Jeg oplevede det samme i sommer, bortset fra at de IKKE sendte mig noget.. I stedet kom der en regning fra dem!!
Jeg betalte den ikke, og de er nu gået videre med det til et inkassofirma!?!?! Så nu har jeg fået et gebyr oveni på 1000 kroner!!!!! Ringede og gik total amok på dem, og nu er der så en sag igang omkring det
Jeg har jo ikke engang modtaget noget!?! Ih altså!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Jeg blev ringede op af telefonsælger fra bladet Costume - samtale i grove træk:Sælger: Fortæller mig, at de har en konkurrence igang, hvor de er ved at finde vindere, men i mellemtiden har hun fået lov til tilbyde mig, 7 blade for 199.- incl. portoMig: Jeg er ikke interesseret i noget som koster nogetSælger: Det koster kun 28.- pr. blad, det er meget billigt.Mig: Nej takSælger: Hvad er din mail?? - så kan jeg sende en bekræftelseMig: En bekræftelse på hvad??Sælger: På tilbuddet på de 199.-Mig: Jamen jeg vil ikke have det tilbud, jeg vil ikke betale for nogetSælger: Det er altså kun 28.- pr. blad vi taler omMig: Nej takSamtalen slutterNU I DAG KOMMER JEG HJEM TIL ET BLAD I POSTKASSE SAMT ET GIROKORT !!!!ER TOSSET !!! - og selvfølgelig lukker deres kundeservice kl. 16
Jeg blev ringede op af telefonsælger fra bladet Costume - samtale i grove træk:Sælger: Fortæller mig, at de har en konkurrence igang, hvor de er ved at finde vindere, men i mellemtiden har hun fået lov til tilbyde mig, 7 blade for 199.- incl. portoMig: Jeg er ikke interesseret i noget som koster nogetSælger: Det koster kun 28.- pr. blad, det er meget billigt.Mig: Nej takSælger: Hvad er din mail?? - så kan jeg sende en bekræftelseMig: En bekræftelse på hvad??Sælger: På tilbuddet på de 199.-Mig: Jamen jeg vil ikke have det tilbud, jeg vil ikke betale for nogetSælger: Det er altså kun 28.- pr. blad vi taler omMig: Nej takSamtalen slutterNU I DAG KOMMER JEG HJEM TIL ET BLAD I POSTKASSE SAMT ET GIROKORT !!!!ER TOSSET !!! - og selvfølgelig lukker deres kundeservice kl. 16
Nadia&Daniel skriver: Synes det er så frækt - har aldrig oplevet før at de har sendt noget Blev så tosset da jeg så det i postkassen..
Synes det er så frækt - har aldrig oplevet før at de har sendt noget Blev så tosset da jeg så det i postkassen..
åhh kender det godt fik også sendt et blad en dag og sendte det retur men rykker blev ved med at komme ind til en dag jeg ringede ind og spurgte er det nu jeg skal få printet telefon samtalen ud også i retten for jeg vil ikke betale for et blad jeg ikke ønsker har bestilt eller har åbnet for. så blev det slettet. det er slet ikke okay det kommer så langt ud og de skal ikke bare sende når man har sagt nej tak
2babygirls skriver: Det har vi også prøvet. Vi satte bare et kryds over vores adresse og smed det retur i postkassen, farvel og tak
Det har vi også prøvet. Vi satte bare et kryds over vores adresse og smed det retur i postkassen, farvel og tak
B&J skriver: åhh kender det godt fik også sendt et blad en dag og sendte det retur men rykker blev ved med at komme ind til en dag jeg ringede ind og spurgte er det nu jeg skal få printet telefon samtalen ud også i retten for jeg vil ikke betale for et blad jeg ikke ønsker har bestilt eller har åbnet for. så blev det slettet. det er slet ikke okay det kommer så langt ud og de skal ikke bare sende når man har sagt nej tak
Nadia&Daniel skriver: Det er bare ikke okay De har mistet mig som kommende kunde..
Det er bare ikke okay De har mistet mig som kommende kunde..
ja det kan jeg godt forstå
Nadia&Daniel skriver: Satser meget på det er de siger jeg skal gør Men synes de skal have det at vide, for synes ikke det er okay..
Satser meget på det er de siger jeg skal gør Men synes de skal have det at vide, for synes ikke det er okay..
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Når de ringer her sådan nogle er det eneste svar de får " dut dut dut dut" smækker på med det samme for de tager sjældent nej for gode vare
Når de ringer her sådan nogle er det eneste svar de får " dut dut dut dut" smækker på med det samme for de tager sjældent nej for gode vare
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128