Opgivet håbet ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

Lillemy

Miss BananaHammock skriver:

Jeg tænker bare at hvis man ikke kan de 2 år inden man kommer i behandling, og der ikke er nogen grund til det ikke sker, så er IUI bare ikke nok til at gøre det. Men det betyder jo ikke at det ikke sker - for det gør det jo. Ellers ville man ikke gøre det

Nej - vi er stadig uforklarlige. Skal igang med fryseforsøg her i foråret for at få nr. 2.

Jeg mærkede det også kort efter insemineringen, men jeg mærkede generelt bare rigtig meget i forbindelse med behandlingen - tror psyken spiller ind i en grad man slet ikke kan styre!

Tror du har ret med psyken... Den kan gøre så ufattelig meget- også rent fysisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Papillon

Et forstående kram herfra 

Vi var nåede at vente et år, før det lykkedes (og heldigvis ligger hun derinde endnu!). Jeg nåede at opgive mange gange, for så at lade håbet spire og blive slået ud igen af den negative test måned efter måned. Til sidst skulle tiden bare gå, så vi kunne blive udredt hos lægen, og så pludselig var de to streger der.

Der er håb endnu, selvom det ikke altid føles sådan 

Anmeld

15. januar 2014

Lrm

Som jeg kan forstå har i "kun" prøvet i 7 mdr. Det er helt normalt der kan gå op til 1 år, selvom det er lang tid! 

Giv ikke op det skal nok lykkes!

pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.