Anonym skriver:
Der er forældresamtaler i min søns skole senere på måneden. Hans far har i går for 4020. Gang aflyst/ændret en aftale vi har haft (denne gang et møde vi skulle til sammen + han skulle komme inden og være sammen med vores søn) Dette påvirker naturligvis vores søn, og jeg så gerne at jeg kunne tage alene til denne samtale, da det er et punkt, jeg gerne vil snakke med dem om, idet det som sagt påvirker min søn herhjemme, og jeg vil jo gerne vide om det også gør i skolen....
Jeg har fortalt far hvornår samtalen foregår, og han har sagt, han kommer, men det har han jo sagt så tit, så om det kommer til at passe ved jeg overhovedet ikke 
Men kan jeg som indehaveren af den fulde forældremyndighed nu sige at jeg ikke vil have ham med???
Det kan du jo godt, men om han retter sig efter det ved jeg ikke...
Jeg ville dog, hvis jeg var dig, gøre det HELT klart over for dig selv, at du kan fortælle ham om møderne, men lad for Guds skyld være med at forvente han dukker op.. Du kan ikke ændre på det alligevel... Men du kan med god samvittighed sige til dig selv, du har dit på det rene...
Hvad faderen så derefter beslutter, det må du lade ligge, du er der og møder op og det er det allervigtigste!!!
Kender dog alt til frustrationerne...
Anmeld