Hvordan laver og opbevarer i majsgrød ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2014

AnonymMor

Maria&Lukas skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg lave det med majsmel, vand og olie. Når det så er blevet koldt i køleskabet bliver det klistret. Så når du skal bruge det så smid det en tur i microen og put mme i (blandet med vand) så klister det heller ikke så meget.

Ok mange tak for hjælpen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

MHB

Rinepigen skriver:

ja det kan jeg da kun give dig ret i  det nævnte hun ingenting om 

men hvis du gider det så må du MEGET gerne 

Så har jeg prøvet at skanne det papir vi fik til madvejledningen ind. Det har været udsat for lidt kaffe deraf misfavningerne men det burde stadig være til at læse

Jeg har skannet begge sider ind, på bagsiden er der et par opskrifter som du kan bruge eller lade være Vores søn synes at opskriften på kødboller er dødkedelig så den bruger vi ikke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. januar 2014

AnonymMor

MHB skriver:

Så har jeg prøvet at skanne det papir vi fik til madvejledningen ind. Det har været udsat for lidt kaffe deraf misfavningerne men det burde stadig være til at læse

Jeg har skannet begge sider ind, på bagsiden er der et par opskrifter som du kan bruge eller lade være Vores søn synes at opskriften på kødboller er dødkedelig så den bruger vi ikke

hehe det går nok og tusind tak for hjælpen 

Anmeld

14. januar 2014

Isabella_mor

hvad er det for noget fedtstof der skal i ? 

okay dvs. at hvis jeg lader det stå i køleskabet så skal jeg først tilsætte mme når jeg varmer en portion op ? 

På posen stod der bare at vand og mel bringes i kog og så er der baby grød 

Smør.  I dit tilfælde olie, da dit barn er under 6 mdr

Dog skal det siges at du ikke kan  opbevare det hvis du har kommet MME i. Jeg lavede altid en portion ad gangen, det går alligevel hurtigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.