Hmm.. æv....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2014

Lilje82

Sitrani skriver:

d. 15. november i år, og har haft mens én gang efter.. Som kom regelmæssigt som andre gange....

Det kan nu altså godt være der derfor at din krop driller dig lidt, for nogle kvinder fortsætter menstruationen upåvirket og regelmæssigt, hvor den hos andre tager noget tid om at arte sig, og derfor godt kan svinge lidt fra måned til måned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

Sitrani

Lilje82 skriver:

Det kan nu altså godt være der derfor at din krop driller dig lidt, for nogle kvinder fortsætter menstruationen upåvirket og regelmæssigt, hvor den hos andre tager noget tid om at arte sig, og derfor godt kan svinge lidt fra måned til måned.

Har lige fået min mens nu   Så den er rimelig regelmæssig.. Så er der 32 dage mellem hver mens.. Havde mens d. 13. dec. sidst...

Anmeld

14. januar 2014

Lilje82

Sitrani skriver:

Har lige fået min mens nu   Så den er rimelig regelmæssig.. Så er der 32 dage mellem hver mens.. Havde mens d. 13. dec. sidst...

Det var godt ?? Den kan også sagtens svinge med et par dage. Min ligger imellem 28 og 32 dage.

Anmeld

14. januar 2014

Sitrani

Lilje82 skriver:

Ja det er okay, hellere nu end senere Så kan man starte 'forfra' ... Så det er okay

Anmeld

14. januar 2014

Lilje82

Sitrani skriver:

Ja det er okay, hellere nu end senere Så kan man starte 'forfra' ... Så det er okay

Nemlig. Held og lykke - Håber der snart er 2 streger på testen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.