Hmm.. æv....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
14 svar
3 synes godt om
13. januar 2014

Sitrani

Jeg tog en test i morges.. Den var negativ Men har stadig ingen mens - sidste mens var d. 13. december.. Så det er over 30 dage siden nu.. Men bare ikke jeg normalt har så lang en cyklus  Nå bare lidt tanker herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Lilje82

Sitrani skriver:

Jeg tog en test i morges.. Den var negativ Men har stadig ingen mens - sidste mens var d. 13. december.. Så det er over 30 dage siden nu.. Men bare ikke jeg normalt har så lang en cyklus  Nå bare lidt tanker herfra...

Øv, hvor er det da træls.
Håber for dig, at du bare er en af dem der tester sent positivt.

Anmeld

13. januar 2014

Sandratoft

Sitrani skriver:

Øv Ville ikke gå uden lige at give et 

Anmeld

14. januar 2014

Sitrani

Lilje82 skriver:

Øv, hvor er det da træls.
Håber for dig, at du bare er en af dem der tester sent positivt.

Kan man godt teste sent i anden graviditet, når man i første graviditet testede  positivt rimelig tidligt...?

Anmeld

14. januar 2014

Lilje82

Sitrani skriver:

Kan man godt teste sent i anden graviditet, når man i første graviditet testede  positivt rimelig tidligt...?

Det tænker jeg godt man kan.
Der er ikke graviditeter der er ens :-)
Har du stadig ikke fået mens?

Anmeld

14. januar 2014

Sitrani

Lilje82 skriver:

Det tænker jeg godt man kan.
Der er ikke graviditeter der er ens :-)
Har du stadig ikke fået mens?

nej stadig ikke... Men har ikke regnet min cyklus så længe, så er ikke helt sikker på hvor lang en cyklus jeg har, mener bare ikke der går så længe imellem normalt... Hehe... Men måske min krop snyder mig.. Sys bare ikke jeg tænker så meget på det at min psyke ku spille ind.... Men håber da det er fordi den er der i første forsøg...

Anmeld

14. januar 2014

Lilje82

Sitrani skriver:

nej stadig ikke... Men har ikke regnet min cyklus så længe, så er ikke helt sikker på hvor lang en cyklus jeg har, mener bare ikke der går så længe imellem normalt... Hehe... Men måske min krop snyder mig.. Sys bare ikke jeg tænker så meget på det at min psyke ku spille ind.... Men håber da det er fordi den er der i første forsøg...

Har du spist p.piller? Og i såfald hvornår stoppede du så med dem?

Anmeld

14. januar 2014

Sitrani

Lilje82 skriver:

Har du spist p.piller? Og i såfald hvornår stoppede du så med dem?

Har ikke spist p-piller i hvert fald næsten 3 år nu... Har kun haft almindelig spiral

Anmeld

14. januar 2014

Lilje82

Sitrani skriver:

Har ikke spist p-piller i hvert fald næsten 3 år nu... Har kun haft almindelig spiral

Hvornår fik du den taget ud?

Anmeld

14. januar 2014

Sitrani

Lilje82 skriver:

Hvornår fik du den taget ud?

d. 15. november i år, og har haft mens én gang efter.. Som kom regelmæssigt som andre gange....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.