opmærksomhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

M &.I

modesty skriver:

Du skriver ikke hvor gammel han er?

Altså, jeg kan ikke sidde og læse, være på mobil/laptop eller se TV når min søn er vågen. Så vil han være sammen med mig. Så den slags aktiviteter er reserveret til når han sover.

Jeg kan da godt gå og hyggesnakke med min mand mens vores søn tuller lidt rundt og leger uden at han partout SKAL have min/vores opmærksomhed hele tiden, men altså. Jeg tror så absolut ikke at man skal regne med at kunne sidde og hygge for sig selv i sofaen så længe barnet er så lille.

Min søn er 2,3 år og jeg er først indenfor de sidste par måneder begyndt at kunne sige "skat, mor snakker lige, du må vente et øjeblik", og hvor han så rent faktisk venter (og det er heller ikke altid han gør det ;-) hvis jeg f.eks møder en veninde på gaden eller snakker kort i mobil med min mor el. lign.

han er 18 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

ano14316

I.M skriver:

Hej, min søn er meget opmærksomhed, hverdag jeg ser tv eller mobil eller snakker med hans far, kommer han og siger se mig med hans hånd og lege videre og kigger hele tiden på os for at se om vi kigger stadigvæk kigger på ham.

Er det normal ?? er det ikke for meget ??

Det er meget normalt..

Det er vigtigt at man sørger for at have nogen stunder i løbet af dagen hvor man er 100% tilstede i det man laver med sit barn, uden telefon, radio eller tv til at distrahere.

Så kan man lege, eller bare sidde ved siden af imens han leger. bare man er 100% i det i laver.

Anmeld

12. januar 2014

modesty

han er 18 mdr

Jeg synes det lyder som helt almindelig adfærd for en på 18 mdr. Og som andre også skriver: Sørg for at give ham masser af opmærksomhed hvor du er 100% på ham. Jo mere uopmærksom du er, jo mere vil han søge din opmærksomhed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.