Nogen der blevet gravid med på en hormonspiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

39.139 visninger
20 svar
2 synes godt om
12. januar 2014

Nolle

Ved ik hvor jeg skal skrive dette.. 

Men nogen der har prøvet at blive gravid med en hormonspiral? 

Jeg har en og kæresten er bange for jeg gravid for jeg plejer at få mit lort den 20, og har endnu ikke fået det fra december.. Men er er 100% sikker på jeg er ikke gravid, men han er 100% sikker på jeg er. 

Så ville lige høre om nogen er blevet gravid på en hormonspiral.. 

(( ik for være en ko, så gider jeg ikke høre at mange er blevet gravid på en kobberspiral .. Nu det en hormonspiral jeg spøger om )) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

roenlund

Jeg blev gravid med homonspiral, eller det vil sige det viste sig jo at den var faldet ud. Jeg havde meget regelmæssig menstruation mens jeg havde den i og testede derfor næsten med det samme jeg ikke fik det og den var positiv, ringede til lægen som bekræftede graviditet og sendte mig videre til gyn, for at checke om det hele sad som det skulle da det åbenbart med spiral ofte er en graviditet uden for livmoderen, og også for at fastslå termin.

Anmeld

12. januar 2014

Nolle

roenlund skriver:

Jeg blev gravid med homonspiral, eller det vil sige det viste sig jo at den var faldet ud. Jeg havde meget regelmæssig menstruation mens jeg havde den i og testede derfor næsten med det samme jeg ikke fik det og den var positiv, ringede til lægen som bekræftede graviditet og sendte mig videre til gyn, for at checke om det hele sad som det skulle da det åbenbart med spiral ofte er en graviditet uden for livmoderen, og også for at fastslå termin.

Nu spøger jeg nok dumt, men hvordan kan man ikke vide den er fladet ud? 

Anmeld

12. januar 2014

roenlund

Nolle skriver:

Nu spøger jeg nok dumt, men hvordan kan man ikke vide den er fladet ud? 

jeg har aldrig kunnet mærke at den var der og derfor ikke opdaget at den er faldet ud, lægen siger at man regner med at når en spiral falder ud sker det i forbindelse med toiletbesøg, han sagde også at det sker oftere end man hører om...

Anmeld

12. januar 2014

Nolle

roenlund skriver:

jeg har aldrig kunnet mærke at den var der og derfor ikke opdaget at den er faldet ud, lægen siger at man regner med at når en spiral falder ud sker det i forbindelse med toiletbesøg, han sagde også at det sker oftere end man hører om...

Jeg kan heller ikke mærke min, er det noget men slev kan tjekke og den stadig hygger sig hvor den skal ? 

Anmeld

12. januar 2014

roenlund

Nolle skriver:

Jeg kan heller ikke mærke min, er det noget men slev kan tjekke og den stadig hygger sig hvor den skal ? 

Ved nogen kan manden mærke den under sex og ellers kan man stikke fingrene op og prøve at se om man kan mærke snorene... men man kan ikke regne med at den er væk fordi man ikke kan mærke den, snorene kan være rullet op...

Anmeld

12. januar 2014

Bak

Nolle skriver:

Ved ik hvor jeg skal skrive dette.. 

Men nogen der har prøvet at blive gravid med en hormonspiral? 

Jeg har en og kæresten er bange for jeg gravid for jeg plejer at få mit lort den 20, og har endnu ikke fået det fra december.. Men er er 100% sikker på jeg er ikke gravid, men han er 100% sikker på jeg er. 

Så ville lige høre om nogen er blevet gravid på en hormonspiral.. 

(( ik for være en ko, så gider jeg ikke høre at mange er blevet gravid på en kobberspiral .. Nu det en hormonspiral jeg spøger om )) 

Husk at hormonspiral også kan påvirke din menstruation. Ved ikke, hvor længe, du har haft den, men mange stopper helt med at bløde på hormonspiral. Altså uden, de er gravide Der kan gå ca 3-6 mdr. fra man får den sat op til blødningerne stopper.

Anmeld

12. januar 2014

lineog4

Jeg har ikke blødt siden jeg fik min hormonspiral op... Andet end to gange hvor der er kommet når jeg har tørret mig, men aldrig frisk blod.

Har dog hørt om få der er blevet gravid med hormonspiral, men hver gang har det været lidt skummelt for der var ingen spiral ;-)

Anmeld

12. januar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Undskyld jeg sådan presser mig ind i din tråd. 

men er der nogle der kan fortælle mig hvad er fordellen og ulempen ved kobberspiral og homonspiral. Og hvad der er forskellen mellem dem?

Anmeld

12. januar 2014

Laulund87

Hmm jeg har lige fået en hormonspiral og jeg fik at vide af lægen at jeg sagtens kan være heldig at jeg helt holder med at bløde eller at jeg bare pletbløder når jeg skulle have haft menstruation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.