hold da op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2009

Helle30

Jeg synes altså, du skal overveje at prøve at lave den selv. Kig lige i tråden "kageklubben" og lad dig inspirere. 1500 kr. for en kage er da totalt sindssygt - ja, det er det sgu. Du kan evt. lave kagen selv og så bestille et print af et billede til at lægge på. Susan78 gjorde det til hendes søns fødselsdag. Du kan spørge hende.

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

Louise&Mille

Ja det kan godt blive lidt af en dyr fornøjelse med sådan en kage. Jeg ville nu også prøve at lave den selv.

Som ekstra kunne du lave mariekiks med forskelligfarve glasur, evt. pyntet med en m&m. De er super super gode, alle børn kan lide dem og så er de så festlige. De tager ingen tid at lave og koster næsten ingenting. Fandt dem inde på hjemmesiden babylille.dk Dem skulle du helt klart prøve at lave.

Louise

Anmeld

31. juli 2009

Nemesis

Jeg bestilte en alm. lagkage hos bageren og sagde jeg ville komme med et fotobillede som skulle ligges på.

Det var intet problem og bageren blev vildt begejstret over ideen, han havde ikke set det før.

Jeg kom i øvrigt også selv med pynten og kagen var blevet nusset og pyntet rigtigt fint.

Men ellers kan du købe store lagkagebunde (hvis i skal være mange) selv lave en simpel lagkage..låg på og pynte siderne med endten udrullet marcipan, flødeskum, eller hvad du nu kan finde ud af.

:-) Sisse

Anmeld

3. august 2009

grinbidderen

jeg tror bare ikke jeg lige er så god til så noget pusseri.. smiler, men tror jeg prøver lave sådan en med mmf og så kunne man lave det til fødselsdagen el en anden..  mange tak for gode ider

Anmeld

3. august 2009

grinbidderen

fam.madsen.
vi bliver ca 20 mennesker til hans fødselsdag, men hvor i landet bor i, venter på svar fra en her inden om hun har lyst til at gøre det men hvis hun ikke kan så må du meget gerne spørger din veninde, hvis det ik er for langt væk.. hilsen gitte og valdemar

Anmeld

4. august 2009

Miamaja

MorpåSjælland skriver:

Hvad med bare en lagkage med billede på?

arg sikke en smukkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.