hold da op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. juli 2009

grinbidderen

Ja som overskriften siger så blir det åbenbart en dyr fornøjlse at holde sønnens 1 årige fødselsdag da vi jo gerne vil have en lagkage med foto print af ham men har ringet til de 2 bager vi har her i korsør og den ene laver dem slet ikke og den anden tager 1050 kr for at lave det syntes bare det er helt vild dyrt så tror jeg godt jeg kan undevære den kage hvis det virkelig skal være så dyrt.. må prøve at ringe til bager i slagelse om omegen...

fordi bare lokalet koster 800 kr plus 1050 for en kage hmm nej det er min pengepung ikke lige til desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

mariamiss6

har du prøvet at  se om du ikke kan bestille det via nettet et sted???

Anmeld

31. juli 2009

Junibæbs2013

Nu ved jeg ikke, hvordan du har det med selv at lave kage, men de der spiselige fotoprints til kager kan man købe rimelig billigt forskellige steder, så hvis det er, kan du jo nøjes med at få det lavet og så selv lægge det på kagen?

Her på TS for 129 kr. www.trendsales.dk/main.asp

Anmeld

31. juli 2009

mariamiss6

nu ved jeg jo ikke lige hvornår du skal holde den fest, men her er da en i hvert fald............. http://www.min-mave.dk/markedpladsen/thread-1480308.htm

Anmeld

31. juli 2009

grinbidderen

jeg tror ikke selv at jeg ville kunne finde ud af at lave den så flot så derfor ville jeg gerne have et sted som kunne lave hele kagen og sætte billede på osse?? men tak for svarne.

Anmeld

31. juli 2009

Lullaby

Hvad med bare en lagkage med billede på?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. juli 2009

Fam. Madsen

grinbidderen skriver:

jeg tror ikke selv at jeg ville kunne finde ud af at lave den så flot så derfor ville jeg gerne have et sted som kunne lave hele kagen og sætte billede på osse?? men tak for svarne.

Nu fik jeg så min veninde til og lave en til min søns barnedåb... og hvis hun ikke havde gjort det skulle vi have haft en islagkage med billede på og den skulle vi give 600kr for... til 80 mennesker...
hvis det v ar noget....

hilsen sandra

Anmeld

31. juli 2009

Nanna1985

Vi har bestilt fotoprint til ikk ret mange penge over nettet.. Så lavede vi en STOR chokoladekage og med lyserrødt glasur udenpå og så billedet på.. Så købte vi sukker roser som pynt.. Den blev da flot...

Anmeld

31. juli 2009

Vingummien

grinbidderen skriver:

Ja som overskriften siger så blir det åbenbart en dyr fornøjlse at holde sønnens 1 årige fødselsdag da vi jo gerne vil have en lagkage med foto print af ham men har ringet til de 2 bager vi har her i korsør og den ene laver dem slet ikke og den anden tager 1050 kr for at lave det syntes bare det er helt vild dyrt så tror jeg godt jeg kan undevære den kage hvis det virkelig skal være så dyrt.. må prøve at ringe til bager i slagelse om omegen...

fordi bare lokalet koster 800 kr plus 1050 for en kage hmm nej det er min pengepung ikke lige til desværre.

Wow vi skal af med 500 for kagemand og lagkage med fotoprint på. Hold da op hvor dyrt. I har ik misforstået hinanden el? Hvor mange er de til. Lyder da sindsygt

Anmeld

31. juli 2009

AstridM

kagekompagniet.dk gør sig i det og ikke så dyrt så vidt jeg husker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.