Bestille/købe vintertøj til næste vinter nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

Elbæk

ette1987 skriver:

I sommers købte jeg vinterjakke til halv pris, og kunne godt finde på at købe på sommerudsalg Lige nu tør jeg ikke gætte på om han skal have 98 eller 104 næste vinter. Støvler tør jeg på ingen måde spå om!

Ja det er så dejligt med besparelser, især på vintertøjet, for det er så dyrt til vinter.

Det er også svært det med størrelser.. Gid man vidste det et år frem med sikkerhed, så man kunne købe det hele på tilbud!

Ja det med sko er ikke noget man skal springe ud i, de kan pludselig hoppe en størrelse over - men gid man kunne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Elbæk

Nea85 skriver:

Jeg har købt et lego-skisæt til Clara til næste år i str. 104 med vistnok -70%. Lige nu er det virkelig stort til hende, men så bruger vi det næste vinter igen
I år er hendes jakke, skibukser og flyverdragt str. 98, og jeg satser på at hun også kan passe flyverdragten næste vinter, jeg er ikke helt sikker med jakken..

Jeg har købt de sidste to flyverdragter på lagersalg i maj måned, og det har passet helt fint indtil videre. Men ja, det er da bestemt et sats at købe det før tid

70% er alligevel en stor besparelse, kan godt forstå at du sprang ud i det  

Okay, det var heldigt at det passede så Det er nu dejligt at være dækket ind, så man ikke skal til at stresse over at købe det når kulden kommer. 

Anmeld

12. januar 2014

roenlund

Jeg har for første gang lige købt en på udsalg, min knægt bliver 4 til oktober og hvis han tager et spring skulle det være første gang, han vokser bare stille og roligt købte den nu da det var en hel bestemt model jeg ville have, den eneste der laver flyverdragt i 104 med dobbelt lynlås

Anmeld

12. januar 2014

Muffinmus

Køber også gerne støvler og sko på tilbud...

igen, køber man det gode fodtøj, kan det uden problemer sælges til det man selv gav for det. Så det er mega sjældent jeg ligger inde med noget.

for det første plejer de at passe det fint, men ellers sælger jeg det igen. Støvler som Anhulus, Ecco og Bundgaard kstamaktiens sælges, ikkegmo regel ikke de billige støver fra Føtex, Bilka osv....

Anmeld

12. januar 2014

FamilenStorm

Elbæk skriver:

Min søn er i en 98 nu, og jeg overvejer at bestille 104-110 i flyverdragt og jakke til næste vinter, nu hvor der er udsalg, håber bare at han kan passe størrelsen til den tid.

Bestiller/køber i vintertøj til næste vinter nu, eller vente i til sommerudsalget? Eller køber i først til vinter? 

Vi har benyttet os af udsalget og købt både flyverdragt og vinterjakke til begge børn.. Der var 50% på det hele...

Det er heldigvis ikke værrer at man kan svælge det igen hvis de lige pludselig springer en str op..

Anmeld

12. januar 2014

Carina:-)

Køber tit vintertøj på udsalg.

Fodtøj køber jeg aldrig,det skal prøves i butikken for at være sikker på der ikke er noget der klemmer eller andet der driller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.