Bestille/købe vintertøj til næste vinter nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
15 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar 2014

Elbæk

Min søn er i en 98 nu, og jeg overvejer at bestille 104-110 i flyverdragt og jakke til næste vinter, nu hvor der er udsalg, håber bare at han kan passe størrelsen til den tid.

Bestiller/køber i vintertøj til næste vinter nu, eller vente i til sommerudsalget? Eller køber i først til vinter? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

julia Nielsen

nej jeg har ikke købt vintertøj til næste år, Tænker bare, man kan jo aldrig vide hvor meget de vokser

Jo altså hue og vanter mæske futter, kan man vel godt men flyverdragt, og andet tøj, har/vil jeg ikke købe

Det kommer også lidt an på alderen

Anmeld

11. januar 2014

Elbæk

julia Nielsen skriver:

nej jeg har ikke købt vintertøj til næste år, Tænker bare, man kan jo aldrig vide hvor meget de vokser

Jo altså hue og vanter mæske futter, kan man vel godt men flyverdragt, og andet tøj, har/vil jeg ikke købe

Det kommer også lidt an på alderen

Det er rigtig nok Jeg har bare fået at vide at det er bedst at købe det når det er udsalg. Jeg gav 1300 kroner for min søns jakke denne vinter, og nu er der halv pris på det mærke som jeg er helt vild med til ham, så håber lidt på at kunne spare lidt..

Køber du så først overtøj til vinter?

Anmeld

11. januar 2014

Muffinmus

Vi har købt...

Min søns napapijrijakke kan han ret sikkert passe næste vinter også, måske også hans Danefæ..

Min datter kan ikke passe hendes jakker næste vinter, så har lige bestilt Ticket to Heaven jakken til hende, sat ned fra knap 1000 til 500 kr....flot lilBingo det var liiiiige den hun gerne ville have

Til den mindste har vi indtil nu købt ny jakke til næste vinter fra Danefæ og en brugt Miniature flyverdragt....super flot og velholdt

Alt er stort set købt en str større da ingen af dem vokser vildt meget på et år..de har mine gener så de bliver ikke høje

Vi har gode erfáringer med at købe nu..køber man de lidt dyrere mærker, så kan de stort set altid sælges hvis uheldet skulle være ude og barnet ikke passer det alligevel. Så det er en fordel.

Anmeld

11. januar 2014

Elbæk

MariaE skriver:

Vi har købt...

Min søns napapijrijakke kan han ret sikkert passe næste vinter også, måske også hans Danefæ..

Min datter kan ikke passe hendes jakker næste vinter, så har lige bestilt Ticket to Heaven jakken til hende, sat ned fra knap 1000 til 500 kr....flot lilBingo det var liiiiige den hun gerne ville have

Til den mindste har vi indtil nu købt ny jakke til næste vinter fra Danefæ og en brugt Miniature flyverdragt....super flot og velholdt

Alt er stort set købt en str større da ingen af dem vokser vildt meget på et år..de har mine gener så de bliver ikke høje

Vi har gode erfáringer med at købe nu..køber man de lidt dyrere mærker, så kan de stort set altid sælges hvis uheldet skulle være ude og barnet ikke passer det alligevel. Så det er en fordel.

Oh hvor lækkert.. Ja det er med at spare hvor man kan, og 50% er nu ikke så ringe..

Priserne bliver også bare vildt hidsige om vinteren, men som du siger kan det heldigvis sælges hvis de ikke kan passe det alligevel. 

Anmeld

11. januar 2014

julia Nielsen

Ja det er rigtigt nok, det kan man jo også sagtens gøre

Men nogen gange kan man også finde nogen gode tilbud inden vinteren begynder

Anmeld

11. januar 2014

StudPsyk

Elbæk skriver:

Min søn er i en 98 nu, og jeg overvejer at bestille 104-110 i flyverdragt og jakke til næste vinter, nu hvor der er udsalg, håber bare at han kan passe størrelsen til den tid.

Bestiller/køber i vintertøj til næste vinter nu, eller vente i til sommerudsalget? Eller køber i først til vinter? 

Jeg tror jeg venter til sommer hvor jeg bedre kan se hendes størrelse. Sidste år købte jeg flyverdragt til Rose om foråret, og den var for stor først på vinteren, men passer dog nu Jeg tror måske hun skal have en 98 næste år, men er ikke sikker. Hun er ikke så høj nu.. Jeg tror hun er 89 cm høj, og voksede 12 cm på et år, så mon ikke en 98 passer næste vinter? Hvad tror du?

Anmeld

11. januar 2014

ette1987

I sommers købte jeg vinterjakke til halv pris, og kunne godt finde på at købe på sommerudsalg Lige nu tør jeg ikke gætte på om han skal have 98 eller 104 næste vinter. Støvler tør jeg på ingen måde spå om!

Anmeld

11. januar 2014

Nea85

Elbæk skriver:

Jeg har købt et lego-skisæt til Clara til næste år i str. 104 med vistnok -70%. Lige nu er det virkelig stort til hende, men så bruger vi det næste vinter igen
I år er hendes jakke, skibukser og flyverdragt str. 98, og jeg satser på at hun også kan passe flyverdragten næste vinter, jeg er ikke helt sikker med jakken..

Jeg har købt de sidste to flyverdragter på lagersalg i maj måned, og det har passet helt fint indtil videre. Men ja, det er da bestemt et sats at købe det før tid

Anmeld

12. januar 2014

Elbæk

Janne T. skriver:

Jeg tror jeg venter til sommer hvor jeg bedre kan se hendes størrelse. Sidste år købte jeg flyverdragt til Rose om foråret, og den var for stor først på vinteren, men passer dog nu Jeg tror måske hun skal have en 98 næste år, men er ikke sikker. Hun er ikke så høj nu.. Jeg tror hun er 89 cm høj, og voksede 12 cm på et år, så mon ikke en 98 passer næste vinter? Hvad tror du?

Ja, det er aldrig til at vide hvor stort et ryk de laver.. Det er risikabelt at købe tidligt, men åh.. Hvorfor skal de gode tilbud også være så langt fra vinter af..

Tror helt sikkert hun skal have en 98, flyverdragter må jo gerne være lidt større i det, så de er dejlige behagelige at have på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.