Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Update og HOVSA fik ramt den forkerte kategori da jeg lavede den oprindelige debat...
den skulle have været under 1-3 år.... tror nok jeg skrev det på mobilen så fingeren har smuttet da jeg skulle ramme 
Nå, lige nu ligger vi ham til at sove på hans eget værelse i hans køjeseng uden problemer 
idag faldt han i søvn næsten med det samme
synes det er stort fremskridt fra igår hvor det tog 2 timer førend han fandt ro 
Vores plan er henover de næste par dage at gøre lejlighed og hans værelse klar og så i weekenden tage springet og lade ham sove hele natten på sig eget værelse i sin egen seng...
puha det kilder i maven bare ved tanken...
er både spændt, glad og hamrende nervøs og bange for det her...
alle mulige tanker ræser gennem mig i løbet af kort tid...
Kom gerne med Jeres bedste tips og tricks til afsikring af lejligheden fra en 2 årig pilfinger der kan åbne dørene uden vi hører det 
det er kun dørene ude til badeværelset og toilettet der kan låses med en nøgle... resten skal vi lige have fundet en anden løsning på...
Der bliver sat noget nattelys op som han også kan have det sjovt med i løbet af dagen...
Babyalarmen bliver flyttet ind på hans værelse... Er dog stadig lidt tricky med hvor den ville kunne stå henne for at vi kan høre ham, og han ikke får fat i ledningen 
Anmeld