Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
serinasmor skriver:
Jeg ville kun hente ham ind til jer hvis han vågnede og ikke kunne sove igen
i kan sagtens høre ham
Jeg ville snakke med ham og fortælle han er for stor til tremmeseng ... Pakke den sammen men beholde madras på gulvet hos jer
kan godt være vi er kort væk men hvis vi sover ville vi ikke kunne høre ham på værelset medmindre babyalarmen er sat til...
Så den skal lige sætte op et smart sted hvor vi både kan høre ham, han selv kan tænde lys og musikken, men uden at han kan hive i ledningen 
Hvis han blev ked ville det ikke være nok med en madras, så skulle det være den rigtige seng på den rigtige måde for at han fik ro...
Som sagt han er lidt følsom overfor forandringer...
Tingene skal være sådan som de plejer at være...
et eksempel: Jeg havde gjort så hans spisedragter kunne hænge så han nemmere kunne få fat i dem uden at de allesammen blev filtret sammen, hans reaktion var at hive dem alle ned og ligge dem tilbage i en kæmpe bunke hvor de plejede at ligge...
Dette er blot et eksempel ud af mange... Efter han blev angrebet i vuggestuen af et større barn har han ændret meget adfærd på den måde... Søger tryghed i vanerne...
Han var ellers så super god og klarede flytningen til ny lejlighed og vuggestue helt uden nogen antydninger af problemer... Men så blev han angrebet og efter det er han blevet meget anderledes... det har været som at skulle lære en helt ny dreng at kende...
Anmeld