Det drilleri her er meeeeeeget irriterende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2014

cwl

Anonym skriver:

Det var faktisk så lidt, så lidt. Men har bare aldrig i mine mange år, jeg har haft mens, prøvet det. Ifølge beregneren var jeg det man ved en graviditet ville kalde 3+1, da det var. Nu har jeg haft ømme bryster i 5 dage uden at bløde, så det er virkelig sært, og har mens murren i maven i 3 dage nu (med i dag)

Men er selvfølgelig bange for at det bare er kroppen der driller mig, og at jeg igen står med mens i løbet af ugen.

Kan det så passe at du så vil være 3+3 i dag, hvis den er der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Krydser alt hvad jeg kan. Hvornår kan du teste? 

Omkring onsdag eller torsdag vil jeg tro

Og tak

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Kan det så passe at du så vil være 3+3 i dag, hvis den er der?

Ja, ifølge beregneren

Anmeld

11. januar 2014

Team Putte

Anonym skriver:

Ja, det ville da være skønt, vi har forsøgt i 1,5 år, så tør bare slet ikke at håbe på noget.

Ih det er lidt spændende så! Hvornår har du testdag?

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Ih det er lidt spændende så! Hvornår har du testdag?

Er bare så bange for at der ikke er noget, og det er min krop der er underlig denne måned. For har godt nok aldrig haft det sådan før heller ikke da jeg var gravid med min søn, så det gør mig lidt skeptisk.
Vil jeg tro jeg kan teste onsdag eller torsdag.

Anmeld

12. januar 2014

M (:

Anonym skriver:

Det var faktisk så lidt, så lidt. Men har bare aldrig i mine mange år, jeg har haft mens, prøvet det. Ifølge beregneren var jeg det man ved en graviditet ville kalde 3+1, da det var. Nu har jeg haft ømme bryster i 5 dage uden at bløde, så det er virkelig sært, og har mens murren i maven i 3 dage nu (med i dag)

Men er selvfølgelig bange for at det bare er kroppen der driller mig, og at jeg igen står med mens i løbet af ugen.

Hvornår har du testdag?

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Hvornår har du testdag?

Onsdag eller torsdag vil jeg tro :-)

Anmeld

12. januar 2014

Team Putte

Anonym skriver:

Er bare så bange for at der ikke er noget, og det er min krop der er underlig denne måned. For har godt nok aldrig haft det sådan før heller ikke da jeg var gravid med min søn, så det gør mig lidt skeptisk.
Vil jeg tro jeg kan teste onsdag eller torsdag.

Ja kroppen kan gøre de mærkeligste ting når man ønsker noget så meget! Kan godt forstå du er skeptisk når i har prøvet så længe

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Ja kroppen kan gøre de mærkeligste ting når man ønsker noget så meget! Kan godt forstå du er skeptisk når i har prøvet så længe

Ja ender jo med at være skuffet hver gang. Plejer bare slet ikke have de snyde symptomer her. Så synes da, at det er pænt træls, hvis det er det. Det kunne jo være overfedt, hvis der er 2 streger om nogle dage, det er nemlig meningen vi vil gå til lægen, når mens dukker op og få en tid til at blive undersøgt.

Anmeld

12. januar 2014

Team Putte

Anonym skriver:

Ja ender jo med at være skuffet hver gang. Plejer bare slet ikke have de snyde symptomer her. Så synes da, at det er pænt træls, hvis det er det. Det kunne jo være overfedt, hvis der er 2 streger om nogle dage, det er nemlig meningen vi vil gå til lægen, når mens dukker op og få en tid til at blive undersøgt.

synes tit man hører om folk bliver gravide lige inden de starter behandling.. Måske i er så heldige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.