Det drilleri her er meeeeeeget irriterende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.567 visninger
33 svar
6 synes godt om
10. januar 2014

Anonym trådstarter

Man bliver jo sommetider lidt bims af det her projekt ??

Jeg have æl omkring tirsdag/onsdag i sidste uge, og allerede i tirsdags i denne uge får jeg ømme bryster, plejer jeg at få op til mens, så blev lidt forvirret, for har en cyklus der ligger mellem 28 og 32 dage, og mens kommer altid 14 dage efter æl.
I går får jeg så lidt mens lignende smerter og lidt (meget lidt) blod på toiletpapiret, og troede det var min mens der var kommet. Og var noget øv over at min krop pludselig opføre sig sådan, var faktisk rigtig ked af det.
Men nu er sagen den at der har ikke været mere blod og jeg har stadig ømme bryster.

Jeg plejer kun at have ømme bryster et par dage før mens, så kan slet ikke forstå det her. Frygter jo lidt at min krop begynder at opføre sig mere og mere mærkeligt.

Andre der oplever dette? De sidste måneder har jeg egentlig tænkt så meget på baby, kun i de dage hvor jeg havde mens, hvor jeg er ked at at endnu en måned er gået uden held. Men alt det her får tankerne og bekymringerne lidt i gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Jeg have æl omkring tirsdag/onsdag i sidste uge, og allerede i tirsdags i denne uge får jeg ømme bryster, plejer jeg at få op til mens, så blev lidt forvirret, for har en cyklus der ligger mellem 28 og 32 dage, og mens kommer altid 14 dage efter æl.
I går får jeg så lidt mens lignende smerter og lidt (meget lidt) blod på toiletpapiret, og troede det var min mens der var kommet. Og var noget øv over at min krop pludselig opføre sig sådan, var faktisk rigtig ked af det.
Men nu er sagen den at der har ikke været mere blod og jeg har stadig ømme bryster.

Jeg plejer kun at have ømme bryster et par dage før mens, så kan slet ikke forstå det her. Frygter jo lidt at min krop begynder at opføre sig mere og mere mærkeligt.

Andre der oplever dette? De sidste måneder har jeg egentlig tænkt så meget på baby, kun i de dage hvor jeg havde mens, hvor jeg er ked at at endnu en måned er gået uden held. Men alt det her får tankerne og bekymringerne lidt i gang.

For at du er gravid, eller oplever de magiske to streger snart. Kroppen kan jo gå helt amok når man er så skruk at man slet ikke kan rumme det. 

Prøv at tage en graviditets test hvis blodmængden ikke bliver større. Nogle får jo pletblødning i starten af deres graviditet. 

Held og lykke med PB. 

Anmeld

11. januar 2014

Team Putte

Anonym skriver:

tænker blodet kan skyldes ægget har sat sig fast

for du er Gravid

Anmeld

11. januar 2014

cwl

Det kan også være en implantationsblødning.

http://www.gravidsymptomer.dk/pletblodning-og-impl antationsblodning/

for dig

Anmeld

11. januar 2014

M (:

Anonym skriver:

Jeg blødte en lille smule svarende til 3+4 og testede positiv 4+2. 

Krydser fingre for, at det var implantationsblødning du oplevede! 

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

Elbæk skriver:

For at du er gravid, eller oplever de magiske to streger snart. Kroppen kan jo gå helt amok når man er så skruk at man slet ikke kan rumme det. 

Prøv at tage en graviditets test hvis blodmængden ikke bliver større. Nogle får jo pletblødning i starten af deres graviditet. 

Held og lykke med PB. 

Der har ikke været mere end de 2 meget tynde streger på papiret.
Det kunne da være fantastisk hvis 1,5 års kamp skulle være fordi, men tør bare slet ikke at håbe.

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

tænker blodet kan skyldes ægget har sat sig fast

for du er Gravid

Ja, det ville da være skønt, vi har forsøgt i 1,5 år, så tør bare slet ikke at håbe på noget.

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Det kan også være en implantationsblødning.

http://www.gravidsymptomer.dk/pletblodning-og-impl antationsblodning/

for dig

Tak Bliver spændende om mens bare kommer som alle de andre mange gange.

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg blødte en lille smule svarende til 3+4 og testede positiv 4+2. 

Krydser fingre for, at det var implantationsblødning du oplevede! 

Det var faktisk så lidt, så lidt. Men har bare aldrig i mine mange år, jeg har haft mens, prøvet det. Ifølge beregneren var jeg det man ved en graviditet ville kalde 3+1, da det var. Nu har jeg haft ømme bryster i 5 dage uden at bløde, så det er virkelig sært, og har mens murren i maven i 3 dage nu (med i dag)

Men er selvfølgelig bange for at det bare er kroppen der driller mig, og at jeg igen står med mens i løbet af ugen.

Anmeld

11. januar 2014

Fru Ebied

Krydser alt hvad jeg kan. Hvornår kan du teste? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.