Middagslur i dagplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

Anonym trådstarter

Det er ikke fordi jeg vil have hun vækker ham efter 1.5-2 timer.  Tværtimod jeg er også enig om at børn helst skal vågne af sig selv men når han sover 4 timer til middag synes jeg det er for meget så spurgte om hun ikke var sød at vække ham kl.  15 så han stadig sov i 3 timer men det ville hun ikke.  Det var ikke hendes problem at det gik ud over vores natte søvn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

anynom

Anonym skriver:

Det er ikke fordi jeg vil have hun vækker ham efter 1.5-2 timer.  Tværtimod jeg er også enig om at børn helst skal vågne af sig selv men når han sover 4 timer til middag synes jeg det er for meget så spurgte om hun ikke var sød at vække ham kl.  15 så han stadig sov i 3 timer men det ville hun ikke.  Det var ikke hendes problem at det gik ud over vores natte søvn. 

Du bliver svært skuffet hvis du forventer at de vækker ham i vuggestuen.

Anmeld

10. januar 2014

Anonym trådstarter

Han har aldrig haft problemer med at sove om natten og vi er meget aktive i løbet af dagen og faste putte rutiner. Han er altid blevet lagt kl.  19 og 20 hvis vi har skulle noget.  Og hun har vækket ham før hen ved 15 tiden men nu skal der så laves om på det hele. 

Jeg har forhørt mig i den vuggestue og der bestemmer forældrene over deres børn og sove tider.  

Anmeld

10. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Han har aldrig haft problemer med at sove om natten og vi er meget aktive i løbet af dagen og faste putte rutiner. Han er altid blevet lagt kl.  19 og 20 hvis vi har skulle noget.  Og hun har vækket ham før hen ved 15 tiden men nu skal der så laves om på det hele. 

Jeg har forhørt mig i den vuggestue og der bestemmer forældrene over deres børn og sove tider.  

Lige i dit tilfælde ville jeg altså også kræve at personalet vækker mit barn. Det er utrolig mange timer. Jo der sker meget i dagplejen og mange indtryk men så må du putte omkring 18.30 derhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.