Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss BananaHammock skriver: Tak for jeres svar! Hen af aftenen faldt den til 39,5 og her til morgen er han næsten feberfri. Jeg ringede ikke til vagtlægen, da jeg kunne mærke at han "under feberen", var 100% tilstede. Spiste og drak og i små øjeblikke kunne vi smile og grine. Men den med 40 og om det er normalt eller ej, synes jeg godt nok der er delte meninger om på nettet. Nu er det så bare manden og jeg der er ramt. Det bliver en skøn weekend Lige et billede fra igår
Tak for jeres svar! Hen af aftenen faldt den til 39,5 og her til morgen er han næsten feberfri. Jeg ringede ikke til vagtlægen, da jeg kunne mærke at han "under feberen", var 100% tilstede. Spiste og drak og i små øjeblikke kunne vi smile og grine. Men den med 40 og om det er normalt eller ej, synes jeg godt nok der er delte meninger om på nettet. Nu er det så bare manden og jeg der er ramt. Det bliver en skøn weekend Lige et billede fra igår
Godt at høre, at han har det bedre.
God bedring til jer andre!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dejligt at han er feberfri det er næsten ikk til at bære når de er dårlige
kan huske at vores dreng havde 40 i feber da han var 9-10 måneder og han hang og sov det meste af tiden. Vi tog til lægen, men følte os temmelig meget som nogen pyllerrøve da vi kom derop. Lægen tog en hånddukke frem og drengen smilede og rakte ud efter den, og så fik vi a vide at så længe han reagerede sådan så var der ingenting i vejen. Det var kun hvis han blev fraværende at vi skulle reagere, ligegyldigt temperatur for i følge ham kunne mange børn sagtens have 40-41 i feber og stadig løbe rundt og lege. Men jeg er nu stadig ikke tryg ved så høje temperaturer.
Miss BananaHammock skriver: Alexander på 1år har 40 i temperatur, men han drikker vand/æblejuice, spiser ok og har våde bleer. Han er dog meget meget ked af det og skal sidde/hænge på mig konstant. Jeg ligger på sofaen med ham og lader ham sove på mig eller bare putte. Forsøger ikke at putte ham i barnevognen. Udover at sørge for at han bliver afkølet, er der så andet man kan gøre? Bør man kontakte vagtlægen når temp er 40? Det startede igår formiddags og temp er ikke faldet siden da. :-(Er selv sløj, så det er en hård omgang!
Alexander på 1år har 40 i temperatur, men han drikker vand/æblejuice, spiser ok og har våde bleer. Han er dog meget meget ked af det og skal sidde/hænge på mig konstant. Jeg ligger på sofaen med ham og lader ham sove på mig eller bare putte. Forsøger ikke at putte ham i barnevognen. Udover at sørge for at han bliver afkølet, er der så andet man kan gøre? Bør man kontakte vagtlægen når temp er 40? Det startede igår formiddags og temp er ikke faldet siden da. :-(Er selv sløj, så det er en hård omgang!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128