Følger af stormen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2014

VIPpigen

Vi fik blæst 3 ruder ud i vores overdækket, og halvtlukkede terrasse i oktober stormen. Ruderne sprang... Nå, vi fik nye ruder i sidst i januar, og små 14 dage senere sprang den første rude igen, denne gang i den mini storm vi havde der, enten sidst januar, eller var det start februar...

Siden ruderne sprang i oktober er jeg blevet gravid igen, og da den ene sprang igen kort efter, og vi igen har glasskår i haven, så er det slut. Jeg kan jo ikke have børn i haven længere, når der hele tiden er risiko for jeg skal ud og samle glasskår op...

Indtil nu sidder de 2 andre ruder stadig. Men vi skal have fundet ud af hvad vi gør, så vi måske stadig har det dækket af, men uden glas. Og uden risiko for at hele partiet flyver væk under en storm også... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

Lene Unik

VIPpigen skriver:

Vi fik blæst 3 ruder ud i vores overdækket, og halvtlukkede terrasse i oktober stormen. Ruderne sprang... Nå, vi fik nye ruder i sidst i januar, og små 14 dage senere sprang den første rude igen, denne gang i den mini storm vi havde der, enten sidst januar, eller var det start februar...

Siden ruderne sprang i oktober er jeg blevet gravid igen, og da den ene sprang igen kort efter, og vi igen har glasskår i haven, så er det slut. Jeg kan jo ikke have børn i haven længere, når der hele tiden er risiko for jeg skal ud og samle glasskår op...

Indtil nu sidder de 2 andre ruder stadig. Men vi skal have fundet ud af hvad vi gør, så vi måske stadig har det dækket af, men uden glas. Og uden risiko for at hele partiet flyver væk under en storm også... 

Det er lige det med de bekymringer. Vi har jo haft taget liggende mere eller mindre løst på indtil nu, og det har givet en del søvnløse nætter, for det har jo stormet nogen gange siden. Men må også sige, at jeg godt kan blive lidt urolig når det stormer, det var en voldsom oplevelse at et så stort tag pludselig letter.

Håber I finder en god løsning for jeres terrasse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.