Hvilken børnehavetaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

2babygirls

Dorthe1986 skriver:

Min dreng starter børnehave 1. April og det er jo lige pludselig

Han skal selvfølgelig have en taske, de kommer mest til at bruge den en gang om ugen hvor de drager på tur og derfor skal have madpakker med hjemmefra resten af ugen er der mad i børnehaven. Men mit krav er at det selvfølgelig skal være en taske der passer hans størrelse - han er nu 96 cm høj og så SKAL den være af høj kvalitet og meget ergonomisk - pris er egentlig underordnet, bare den er god for ryggen

Så hvad har i af idéer?

Min datter har denne her.
Der kan være 4 madkasser i (lillesøsters ligger øverste) og så er der et spænde så den ikke let falder af.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

dorthemus

Dorthe1986 skriver:

Åh det er jo bare lige tasken, men den er udsolgt alle steder på nettet jeg finder frem til og en af forhandlerne sagde den også var udsolgt fra haglöfs selv

Ja jeg synes også den er fantastisk og så er den nuttet ved at den også sælges i sportsbutikker. Måske findes der en forhandlerliste?

Anmeld

10. januar 2014

Dorthe1986

Sally-Slingshot skriver:

Kan ihvertfald varmt anbefale taskerne, her har bettepigen en bergans som skoletaske. Hun fik ondt i ryggen af den gamle java, men den her føles let som en fjer på trods af bøger, madpakke osv.

Hvilken model ville du bruge dom børnehave taske?

Anmeld

10. januar 2014

nattergalen

Min søn har denne i blå, den kan fås i både i 6 og 10 liters... Super god, med gode stropper og med god rygstøtte: 

http://www.fne-outdoor.dk/produkter/25-rygsaekke-fjallraven-amp-haglofs/1279-fjallraven-campus-ace-6-l-rygsaek-2012/

Anmeld

10. januar 2014

Elbæk

Vores søn er godt nok ikke startet i børnehave endnu, men...

Vi har købt denne til ham, som han skal bruge i børnehaven.

Jeg er selv smaskforelsket i den, den er bare så bedårende! 

Anmeld

10. januar 2014

Dorthe1986

Elbæk skriver:

Vores søn er godt nok ikke startet i børnehave endnu, men...

Vi har købt denne til ham, som han skal bruge i børnehaven.

Jeg er selv smaskforelsket i den, den er bare så bedårende! 

ih den er også kær, men hvordan er er den ergonomisk? Er der god støtte til ryggen og brystspænde?

Anmeld

11. januar 2014

Elbæk

Dorthe1986 skriver:

ih den er også kær, men hvordan er er den ergonomisk? Er der god støtte til ryggen og brystspænde?

Dog ikke fra køb. Vi har selv skilt en anden taske ad og syet den sammen med "tasken" på denne, for optimal støtte, ellers ville den være no-go, hvilket er synd for den er jo virkelig sød.

Anmeld

11. januar 2014

Savannah

Dorthe1986 skriver:

Hvilken model ville du bruge dom børnehave taske?

http://www.bjergkaeden.dk/bergans-nordkapp_1.aspx

Denne er perfekt min nevø og niece fik en hver til jul, så jeg har haft den mellem hænderne og har intet negativt at sige om den. Det gør virkelig en forskel at det er et mærke der laver den type udstyr, så er kvaliteten og komforten helt i top.

Anmeld

11. januar 2014

M &.I

Dorthe1986 skriver:

Min dreng starter børnehave 1. April og det er jo lige pludselig

Han skal selvfølgelig have en taske, de kommer mest til at bruge den en gang om ugen hvor de drager på tur og derfor skal have madpakker med hjemmefra resten af ugen er der mad i børnehaven. Men mit krav er at det selvfølgelig skal være en taske der passer hans størrelse - han er nu 96 cm høj og så SKAL den være af høj kvalitet og meget ergonomisk - pris er egentlig underordnet, bare den er god for ryggen

Så hvad har i af idéer?

jeg har købt til nevø i hans fødselsdag, han er så glad for den og brugt meget.

Anmeld

11. januar 2014

Dorthe1986

nattergalen skriver:

Min søn har denne i blå, den kan fås i både i 6 og 10 liters... Super god, med gode stropper og med god rygstøtte: 

http://www.fne-outdoor.dk/produkter/25-rygsaekke-fjallraven-amp-haglofs/1279-fjallraven-campus-ace-6-l-rygsaek-2012/

Ja det var en noget mere komfortabel udgave af Fjällräven den ser godt nok også lækker ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.