Hvilken børnehavetaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

Savannah

Bergans! Høj kvalitet, det er virkelig et lækkert produkt. Ergonomien er helt i top.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

majba

Dorthe1986 skriver:

De er også fine :-) men måske er jeg ude i noget ala Fjällräven eller haglöfs, men ved ikke om de laver til så små børn, altså haglöfs :-)

Haglòft laver en mini udgave af deres "klassiker" den har mange af mine børn til spejder og der var også nogle der havde den i børnehaven :-) 

fjállräven har jo også deres "klassikere" i mini. Jeg syntes den er god selvom der ikke er spænde foran. Tasken Kan holde til noget og kan pakkes godt fordi stoffet er hård i det også der plads til en lille drikkedunk i siden og har endnu ikke oplevet at tingene inden i var gennem blødt selvom det regneR, hverken ved mig selv eller ved børnene dengang jeg var i børnehaven. 

Fjällräven har også en anden lille taske. Den minder en del om haglöfs, bare lidt mere rundt i det. Den fungere også godt. Jeg kan desværre ikke lige sætte link ind, er på mobilen. Men vil godt gøre den senere. 

De tasker her vil jeg anbefale både som tidligere pædagog medhjælper, som spejderleder og frilufts menneske. 

Anmeld

10. januar 2014

Kløver

Bshizzle skriver:

EJ en god side...!! 

Der er både Taske, Drikkedunk, Madkasse, Sutsko, Frugtpose og Hue med navn på til en BH start 

Ja, vi købte både drikkedunk, madkasse og taske. Har overvejet en frugtpose også

Anmeld

10. januar 2014

dorthemus

majba skriver:

Haglòft laver en mini udgave af deres "klassiker" den har mange af mine børn til spejder og der var også nogle der havde den i børnehaven :-) 

fjállräven har jo også deres "klassikere" i mini. Jeg syntes den er god selvom der ikke er spænde foran. Tasken Kan holde til noget og kan pakkes godt fordi stoffet er hård i det også der plads til en lille drikkedunk i siden og har endnu ikke oplevet at tingene inden i var gennem blødt selvom det regneR, hverken ved mig selv eller ved børnene dengang jeg var i børnehaven. 

Fjällräven har også en anden lille taske. Den minder en del om haglöfs, bare lidt mere rundt i det. Den fungere også godt. Jeg kan desværre ikke lige sætte link ind, er på mobilen. Men vil godt gøre den senere. 

De tasker her vil jeg anbefale både som tidligere pædagog medhjælper, som spejderleder og frilufts menneske. 

Den hedder Haglöfs Corker Small
Jeg ville aldrig anbefale fjällräven mini pga de tynde stopper og den dårlige komfort for ryggen når der er vægt i tasken.

Anmeld

10. januar 2014

JulieE

dorthemus skriver:

Nu er jeg selv pædagog i en skovbørnehave hvor børnene selv bærer deres rygsæk hjemmefra og jeg ser desværre rigtig mange dårlige rygsække der sidder skidt på ryggen og slasker når de går.
Min datter har en grøn Haglöfs Corker rygsæk. Den er lille og fast med gode brede polstrede stropper med kliklås foran. Den sidder godt og stabilt på ryggen og der er et rum på siden til drikkedunk.

herfra

Den har Line også, som tur taske i skolen og den er så god. Jeg har det i Str L og det er virkelig den bedste rygsæk jeg har haft.  Herfra både på comfort og kvalitet!!

Anmeld

10. januar 2014

L&V

Er helt enig med Dorthemus Häglöf = kvalitet den opfylder alle de ting som tasker skal til børn så vel som voksne og en ting er er ultra vigtigt er en spænde foran på brystet.. Jeg ville aldrig vælge en Fjällräv da den simpelhen er mere fin end praktisk og go

Anmeld

10. januar 2014

Dorthe1986

dorthemus skriver:

Den hedder Haglöfs Corker Small
Jeg ville aldrig anbefale fjällräven mini pga de tynde stopper og den dårlige komfort for ryggen når der er vægt i tasken.

Åh det er jo bare lige tasken, men den er udsolgt alle steder på nettet jeg finder frem til og en af forhandlerne sagde den også var udsolgt fra haglöfs selv

Anmeld

10. januar 2014

Dorthe1986

Sally-Slingshot skriver:

Bergans! Høj kvalitet, det er virkelig et lækkert produkt. Ergonomien er helt i top.

Bergans kender jeg ikke men prøver da lige at tjekke dem

Anmeld

10. januar 2014

BabyMus

Dorthe1986 skriver:

De er også fine :-) men måske er jeg ude i noget ala Fjällräven eller haglöfs, men ved ikke om de laver til så små børn, altså haglöfs :-)

Jeg ville klart vælge en Haglöfs! De fås i små, jeg har arbejdet i en børnehave og en dreng på min stue havde en og det var klart den rygsæk der sad bedst på alle børnene.

Jeg har den desuden selv i stor udgave, og ville aldrig vælge en anden model end den, nu hvor jeg ved hvor god den er. Jeg har også en Fjällräven, men bruger den næsten aldrig, da den anden bare er SÅ meget bedre.

Når jeg selv får et barn der skal i institution, så bliver det også en Haglöfs!

Anmeld

10. januar 2014

Dorthe1986

BabyMus skriver:

Jeg ville klart vælge en Haglöfs! De fås i små, jeg har arbejdet i en børnehave og en dreng på min stue havde en og det var klart den rygsæk der sad bedst på alle børnene.

Jeg har den desuden selv i stor udgave, og ville aldrig vælge en anden model end den, nu hvor jeg ved hvor god den er. Jeg har også en Fjällräven, men bruger den næsten aldrig, da den anden bare er SÅ meget bedre.

Når jeg selv får et barn der skal i institution, så bliver det også en Haglöfs!

Jeg er også nået til at det bliver haglöfs corker xs , men kan slet ikke finde den nogle steder på nettet, den er udsolgt alle steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.