Lav nu afsnit i jeres tråd :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2014

lineog4

Må lige kommentere med et lille smil. 

Nu har jeg siden jeg har set opslaget ledt forgæves efter en funktion hvor jeg kunne sætte afsnit i en tråd, men kan simpelthen ikke finde den funktion.

Min konklusion er derfor at det må være sætte afsnit i ens tekst eller ens indlæg og ikke ens tråd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Troldemommi

lineog4 skriver:

Må lige kommentere med et lille smil. 

Nu har jeg siden jeg har set opslaget ledt forgæves efter en funktion hvor jeg kunne sætte afsnit i en tråd, men kan simpelthen ikke finde den funktion.

Min konklusion er derfor at det må være sætte afsnit i ens tekst eller ens indlæg og ikke ens tråd 

Anmeld

9. januar 2014

o1Mutte

asphodel skriver:

Jeg kan heller ikke få mig selv til at fokusere på indlæg, der er sprængfyldt med stavefejl - især når de allerede starter i titlen. Så springer jeg tråden over / lukker vinduet igen. Jeg synes hvis TS ikke engang gider forsøge at gøre sig forståelig, så behøver jeg heller ikke forsøge at forstå det.

Anmeld

9. januar 2014

Anonym101

Monica P skriver:

Er jeg den eneste der nærmest opgiver at læse en tråd på forhånd, når jeg ser at det er skrevet ud i en lang køre? 

Jeg ville give flere svar hvis teksten blev nemmere at læse ved at der var afsnit i

det er ikke ment som kritik, bare som et råd 

Monica

Hehe, det har jeg også tænkt over, syntes det bliver hårdt for øjenene i længden

Men igen! Hvis man f.eks har skrevet indlægget mens man var oprevet tror jeg ikke man tænker over det måske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.