Lav nu afsnit i jeres tråd :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
13 svar
77 synes godt om
9. januar 2014

Troldemommi

Er jeg den eneste der nærmest opgiver at læse en tråd på forhånd, når jeg ser at det er skrevet ud i en lang køre? 

Jeg ville give flere svar hvis teksten blev nemmere at læse ved at der var afsnit i

det er ikke ment som kritik, bare som et råd 

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

roenlund

Jeg er så enig, især kan jeg huske fra da drengen var mindre og man oftere blev forstyrret midt i det man læste, så er det bare umuligt at finde tilbage hvis der ingen afsnit er...

Anmeld

9. januar 2014

Clisolka

Monica P skriver:

Er jeg den eneste der nærmest opgiver at læse en tråd på forhånd, når jeg ser at det er skrevet ud i en lang køre? 

Jeg ville give flere svar hvis teksten blev nemmere at læse ved at der var afsnit i

Monica

Jeg har også svært ved at læse en tråd der ikke er opdelt i afsnit, så mange gange må jeg opgive og starte forfra 

Anmeld

9. januar 2014

asphodel

Monica P skriver:

Monica

Jeg kan heller ikke få mig selv til at fokusere på indlæg, der er sprængfyldt med stavefejl - især når de allerede starter i titlen. Så springer jeg tråden over / lukker vinduet igen. Jeg synes hvis TS ikke engang gider forsøge at gøre sig forståelig, så behøver jeg heller ikke forsøge at forstå det.

Anmeld

9. januar 2014

Carina:-)

asphodel skriver:

Jeg kan heller ikke få mig selv til at fokusere på indlæg, der er sprængfyldt med stavefejl - især når de allerede starter i titlen. Så springer jeg tråden over / lukker vinduet igen. Jeg synes hvis TS ikke engang gider forsøge at gøre sig forståelig, så behøver jeg heller ikke forsøge at forstå det.

Ej det skrev du bare ikke 

GIDER??

Har du overvejet at rigtig mange af dem der laver stavefejl ,er ordblinde i lettere eller sværere grad?

Nu kan du så lige skræmme dem væk fra at lave indlæg med dit sure opstød 

Anmeld

9. januar 2014

Louise H.

asphodel skriver:

Jeg tror ikke det er et spørgsmål om lysten til at lave afsnit :-) nogle mennesker har bare sværere ved grammatik, at formulere sig skriftligt, afsnitsopdeling, osv. End andre...

Personligt orker jeg ikke at læse lange tråde uden afsnit, men er det nogle mindre tråde genere det mig ikke :-)

Anmeld

9. januar 2014

wamse

Det kan vel også skyldes at man skriver via tablet/mobil?

Det gør det ihvertfald ved mig, når jeg opretter fra dem.

Anmeld

9. januar 2014

Laulund87

Synes bare man skal springe tråden over hvis den er ulæselig..

Hvorfor pege fingre fordi nogle har svært ved at stave eller ikke kan finde ud af hvor der skal laves afsnit.

Anmeld

9. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
asphodel skriver:

Det var da et ualmindeligt kedeligt menneske syn du udviser der

Men der er jo heldigvis ingen der tvinger dig til noget, også må vi jo bare håbe at du ingen fejl har!

Anmeld

9. januar 2014

MorDk

asphodel skriver:

Ej helt ærligt.... giv det en chance. Måske personen er ordblind!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.