Hvornår kan de bruge løbecykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2014

roenlund

Liam fik sin da han blev 2, her var "problemet" også at han ikke er så stor,  vi endte med at købe den fra Puky den er bare rigtig god med den lave indstigning, det er meget nemmere for ungerne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Frk. Himmelblå

FamilenStorm skriver:

Super.. :-)

Han har hjelm da vi cykler meget, og da vores datter også selv cykler tænker jeg at han gerne selv vil prøve når vi når sommer.. så tænkte at sådan en cykel kunne være god..

Hvilken en har i?

Ved ik', hvad den hedder, - den er af træ og med forholdsvist brede gummidæk. Og justerbart sæde (vigtigt).

Anmeld

9. januar 2014

Alexander&Lærke

Min datter begyndte sidste april med løbecyklen, hun havde fået den til jul, men var slet ikke sikke på den + der var meget sne sidste vinter, men i april kom den frem udenfor.

Hun var her 1 år og 9 md, og det gik forrygende godt, var faktisk overrasket over at hun kunne holde balancen på den når det var gået så skidt 3-4 md tidligere. Men hun har kørt glad på den siden.

Hun har den som der bliver linket til fra babysam. Den er super til at begynde med.

Vores søn havde en i træ, men der gik længe før han kunne bruge den fordi den var for høj, derfor skulle det være en lille til nr 2.

Anmeld

9. januar 2014

millesofie

FamilenStorm skriver:

Hejsa derude..

Min søn er lige blevet 1 år og tænker at til sommer når han er omkring de 1 1/2 år at han skal have en løbecykel.. Men er det fortidligt?

Han er meget stabil motorisk og har gået siden han var 10 mdr..

Kom gerne med jeres erfaringer :-)

når han kan nå ned 

min lillebror kunne bruge den fra han var et år 
han kunne så også cykle uden støttehjul mm da han var 2,4år såå 

min datter kunne først bruge sin løbecykel da hun var 2,5-3 år 

kommer an på motorik  

ud i toy r us og prøve dem 

Anmeld

9. januar 2014

FamilenStorm

Alexander&Lærke skriver:

Min datter begyndte sidste april med løbecyklen, hun havde fået den til jul, men var slet ikke sikke på den + der var meget sne sidste vinter, men i april kom den frem udenfor.

Hun var her 1 år og 9 md, og det gik forrygende godt, var faktisk overrasket over at hun kunne holde balancen på den når det var gået så skidt 3-4 md tidligere. Men hun har kørt glad på den siden.

Hun har den som der bliver linket til fra babysam. Den er super til at begynde med.

Vores søn havde en i træ, men der gik længe før han kunne bruge den fordi den var for høj, derfor skulle det være en lille til nr 2.

Ja de kan hurtig overraske med deres kunnen

HAr også kig på den fra babysam og den fra puky.. Det er dem der tiltaler mig mest lige i øjeblikket...

Anmeld

9. januar 2014

FamilenStorm

millesofie skriver:

når han kan nå ned 

min lillebror kunne bruge den fra han var et år 
han kunne så også cykle uden støttehjul mm da han var 2,4år såå 

min datter kunne først bruge sin løbecykel da hun var 2,5-3 år 

kommer an på motorik  

ud i toy r us og prøve dem 

Hans motorik er rigtig god, derfor tænkte jeg at det kunne være en ide når vejret blev lidt mere tørt Men ja god ide.. Han må da med ud at prøve nogle forskellige..

Tak for tippet.. Havde jeg faktisk slet ikke overvejet

Anmeld

9. januar 2014

millesofie

FamilenStorm skriver:

Hans motorik er rigtig god, derfor tænkte jeg at det kunne være en ide når vejret blev lidt mere tørt Men ja god ide.. Han må da med ud at prøve nogle forskellige..

Tak for tippet.. Havde jeg faktisk slet ikke overvejet

husk der er forskellige str 

og held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.