Hvornår kan de bruge løbecykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
16 svar
9 synes godt om
9. januar 2014

FamilenStorm

Hejsa derude..

Min søn er lige blevet 1 år og tænker at til sommer når han er omkring de 1 1/2 år at han skal have en løbecykel.. Men er det fortidligt?

Han er meget stabil motorisk og har gået siden han var 10 mdr..

Kom gerne med jeres erfaringer :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Frk. Himmelblå

FamilenStorm skriver:

Hejsa derude..

Min søn er lige blevet 1 år og tænker at til sommer når han er omkring de 1 1/2 år at han skal have en løbecykel.. Men er det fortidligt?

Han kan begynde til sommer, - det gjorde min ældste også.. - I starten er de ikke så dygtige til det, - men de bliver så stolte, at de vokser en meter, og dét giver blod på tanden, - og så varer det ikke længe, før der sker løjer!

Men husk at have en hjelm klar også, - hvis I ikke allerede er cykelfamilie, - den er nødvendig, selvom det "kun" er en løbecykel.

Anmeld

9. januar 2014

Klumpe-dumpe

FamilenStorm skriver:

Hejsa derude..

Min datter fik en da hun lige var blevet 2 år. Hun kunne snildt ha brugt den et 1/2 års tid før, men der fandes ingen der var lille nok til hende. (Altså hun var meget lille og kunne ikke nå jorden før)
Så jo vil sige 1 1/2 år er fint.

Anmeld

9. januar 2014

FamilenStorm

Frk. Himmelblå skriver:

Han kan begynde til sommer, - det gjorde min ældste også.. - I starten er de ikke så dygtige til det, - men de bliver så stolte, at de vokser en meter, og dét giver blod på tanden, - og så varer det ikke længe, før der sker løjer!

Men husk at have en hjelm klar også, - hvis I ikke allerede er cykelfamilie, - den er nødvendig, selvom det "kun" er en løbecykel.

Super.. :-)

Han har hjelm da vi cykler meget, og da vores datter også selv cykler tænker jeg at han gerne selv vil prøve når vi når sommer.. så tænkte at sådan en cykel kunne være god..

Hvilken en har i?

Anmeld

9. januar 2014

FruStolpe

FamilenStorm skriver:

Hejsa derude..

Vores datter gik da hun var 10 mdr. Hun fik en løbecykel da hun blev 1 år, det lærte hun super hurtigt.

Anmeld

9. januar 2014

FamilenStorm

Ariel skriver:

Min datter fik en da hun lige var blevet 2 år. Hun kunne snildt ha brugt den et 1/2 års tid før, men der fandes ingen der var lille nok til hende. (Altså hun var meget lille og kunne ikke nå jorden før)
Så jo vil sige 1 1/2 år er fint.

Super.. Tror vi vil prøve at give ham en, hvis vi kan finde en der passer i str :-)

Mange tak for svar..

Anmeld

9. januar 2014

FamilenStorm

FruStolpe skriver:

Vores datter gik da hun var 10 mdr. Hun fik en løbecykel da hun blev 1 år, det lærte hun super hurtigt.

Jamen så vil han helt sikkert kunne.. Hvilken købte i? :-)

Anmeld

9. januar 2014

Klumpe-dumpe

FamilenStorm skriver:

Super.. Tror vi vil prøve at give ham en, hvis vi kan finde en der passer i str :-)

Mange tak for svar..

I kan helt sikkert finde en der passer i str. hvis din søn er "normal" højde for hans alder.

Min datter fik en mini fra babysam, den har også bredere dæk, så af sti afsted det gik

http://www.babysam.dk/lobecykelminibikehvid65-5060 222740738

Anmeld

9. januar 2014

FruStolpe

FamilenStorm skriver:

Jamen så vil han helt sikkert kunne.. Hvilken købte i? :-)

Denne her fra BabySam

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2014

FamilenStorm

Ariel skriver:

I kan helt sikkert finde en der passer i str. hvis din søn er "normal" højde for hans alder.

Min datter fik en mini fra babysam, den har også bredere dæk, så af sti afsted det gik

http://www.babysam.dk/lobecykelminibikehvid65-5060 222740738

Hvor er den fin..

Han følger højden med sin alder ( det bildte lægen mig i hvertfald ind idag ;-) )

Jamen så må vi gå på jagt til foråret :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.