Spædbørns gråd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2014

Diana2013

Elbæk skriver:

Ligger i ham ind efter at han har gabt flere gange? det kan sagtens være overtræthed. Min SP sagde til mig at senest efter 3 gab skal de helst ligges ind så de kan falde i søvn

Undskyld lige et side spring men når du skriver de skal ligges ind hvad gør du der for at hun/han skal falde i søvn. Har nemlig en der kun vil falde i søvn på mig og lige så snart han kommer i liften græder han

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Maja88

Har du tilbudt mere mad???

Anmeld

9. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Vores fantastiske søn på 6 uger har er tidspunkt hver aften hvor han græder helt vildt uden der er noget, at gøre. Han har fået mad, fået skiftet ble og leget med til der bliver gabt i fulde drag og når han bliver lagt i liften, pakket godt ind i dynen med sutten i munden så går der ikke andet end få minutter før han begynder, at græde og der er intet der kan få ham til ro. Det er hver aften præcis klokken 21:30 og det kan fortsætte op til 3 timer. Vi tager ham op, går frem og tilbage og vugger ham og der er intet der virker.
Det er rigtig hårdt for alle 3 og især når der er intet vi kan stille op Han mangler ingenting og burde ikke være overtræt men det bliver han selvfølgelig efter nogen timers gråd.
Er der andre der står eller stået i samme situation?

Min veninde gjorde hver aften på samme tidspunkt kolik er hårdt. Hos dem hjalp det at lægge barnet på maven (på din knæ og hovedet er på benene også), bevæg benene fra side til side mens du klapper i numsen (klap ikke slå). knægten faldt i søvn indenfor 10-20 min... 

ellers har jeg hørt at slynger skulle hjælpe. 

Hold ud, det bliver bedre

Anmeld

9. januar 2014

Anonym trådstarter

Diana2013 skriver:

Undskyld lige et side spring men når du skriver de skal ligges ind hvad gør du der for at hun/han skal falde i søvn. Har nemlig en der kun vil falde i søvn på mig og lige så snart han kommer i liften græder han

Tænder uroen og så kigger han på den til han falder i søvn

Anmeld

9. januar 2014

mrhl

Min datter er lidt over 5 uger gammel. Hun har det også med at være helt utrøstelig om aftenen. Her mistænker jeg det for at være mavekneb, og tit bliver hun sulten i mens, men er ude af stand til at koncentrere sig om at spise når hun hele tiden bliver forstyrret af maven...
Vi vugger og synger og trøster så godt vi kan, selvom det er pisse hårdt at det ikke altid virker. Har erfaret at det kan hjælpe lidt, hvis hun ligger på maven. He´lst oven på mig eller hendes far (mave mod mave)... Og så er en strækvikle GULD værd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.