Spædbørns gråd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
14 svar
1 synes godt om
8. januar 2014

Anonym trådstarter

Vores fantastiske søn på 6 uger har er tidspunkt hver aften hvor han græder helt vildt uden der er noget, at gøre. Han har fået mad, fået skiftet ble og leget med til der bliver gabt i fulde drag og når han bliver lagt i liften, pakket godt ind i dynen med sutten i munden så går der ikke andet end få minutter før han begynder, at græde og der er intet der kan få ham til ro. Det er hver aften præcis klokken 21:30 og det kan fortsætte op til 3 timer. Vi tager ham op, går frem og tilbage og vugger ham og der er intet der virker.
Det er rigtig hårdt for alle 3 og især når der er intet vi kan stille op Han mangler ingenting og burde ikke være overtræt men det bliver han selvfølgelig efter nogen timers gråd.
Er der andre der står eller stået i samme situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Vores fantastiske søn på 6 uger har er tidspunkt hver aften hvor han græder helt vildt uden der er noget, at gøre. Han har fået mad, fået skiftet ble og leget med til der bliver gabt i fulde drag og når han bliver lagt i liften, pakket godt ind i dynen med sutten i munden så går der ikke andet end få minutter før han begynder, at græde og der er intet der kan få ham til ro. Det er hver aften præcis klokken 21:30 og det kan fortsætte op til 3 timer. Vi tager ham op, går frem og tilbage og vugger ham og der er intet der virker.
Det er rigtig hårdt for alle 3 og især når der er intet vi kan stille op Han mangler ingenting og burde ikke være overtræt men det bliver han selvfølgelig efter nogen timers gråd.

Ligger i ham ind efter at han har gabt flere gange? det kan sagtens være overtræthed. Min SP sagde til mig at senest efter 3 gab skal de helst ligges ind så de kan falde i søvn

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Elbæk skriver:

Ligger i ham ind efter at han har gabt flere gange? det kan sagtens være overtræthed. Min SP sagde til mig at senest efter 3 gab skal de helst ligges ind så de kan falde i søvn

Efter første gab forbereder vi ham og andet gab ligger han i liften. Det er det samme vi gør om dagen og der er der intet

Anmeld

8. januar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Efter første gab forbereder vi ham og andet gab ligger han i liften. Det er det samme vi gør om dagen og der er der intet

Ja, det virker lidt underligt. Gør i noget anderledes der om aftenen? eller er det præcis det samme? Lidt besynderligt at det er på samme tidspunkt. Måske i skulle kontakte SP og spørger, hun ved det sikkert

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Elbæk skriver:

Ja, det virker lidt underligt. Gør i noget anderledes der om aftenen? eller er det præcis det samme? Lidt besynderligt at det er på samme tidspunkt. Måske i skulle kontakte SP og spørger, hun ved det sikkert

Vi gør præcis det samme som resten af dagen men kl 21.30 sker der et eller andet og han viser ikke tegn på noget som helst.
Har ikke rigtig snakket med hende om det men læst meget at børn får en rytme men det her burde vel ikke være en rytme? :s

Anmeld

8. januar 2014

Trekløver(:

Min datter skreg HVER aften til hun var 3 måneder. Vi svøbte og holdte på sutten, og gik frem og tilbage og vuggede og vuggede. Intet andet hjalp. Hun skreg mellem 1-4 timer i streg.

Min sp sagde jeg skulle putte hende hver 2. Time, og gerne lige inden jeg troede hun blev træt. Så det vil jeg foreslå at prøve. Vi prøvede også zoneterapi, og det hjalp rigtig meget, så det er også en mulighed.

Anmeld

8. januar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Vi gør præcis det samme som resten af dagen men kl 21.30 sker der et eller andet og han viser ikke tegn på noget som helst.
Har ikke rigtig snakket med hende om det men læst meget at børn får en rytme men det her burde vel ikke være en rytme? :s

Hos et lille barn på 6 uger er rytmen ikke helt etableret, så det vil jeg ikke tro.

Men der må jo ske noget omkring det tidspunkt, som han er lidt ked af. Jeg synes i hvert fald i skal kontakte Sp'en, og så håber jeg der kommer lidt mere brugbare svar herinde fra, fra nogle med erfaring. Held og lykke 

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Elbæk skriver:

Hos et lille barn på 6 uger er rytmen ikke helt etableret, så det vil jeg ikke tro.

Men der må jo ske noget omkring det tidspunkt, som han er lidt ked af. Jeg synes i hvert fald i skal kontakte Sp'en, og så håber jeg der kommer lidt mere brugbare svar herinde fra, fra nogle med erfaring. Held og lykke 

Mange tak

Anmeld

8. januar 2014

Team Putte

Anonym skriver:

min datter startede på at græde hver aften omkring kl 17 og 4-5 timer frem.. Kun afbrudt af måske 20 min søvn hvor hun græd sig selv i søvn det begyndte også omkring 6 ugers alderen og det er skide hårdt hos os gik vi til kiropraktor og fandt ud af hun havde noget der sad i klemme i nakke og skulder..

Anmeld

8. januar 2014

modesty

Det er meget normalt med bøvlede aftener i den alder. Og det går over! Det eneste der hjalp her var en Manduca bæresele. Dér kunne han finde ro, tæt ind til vores krop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.