Stem! Indretning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

I forhold til rengøringen af dem. Vi er i hvertfald jævntligt nød til at vaske kasserne herhjemme, og tænker det er lidt svære med træ. Men de er ret fede!

Vi har selv dem på billede 1, og de er nemme at vaske af, og sprite af for den sags skyld

Ja okay, det kan jeg godt se. Vi kører også "kun" én farverig farve herhjemme, den blå. Og så ja alle de skønne farver legetøjet har

Tja, det kan godt være. Hmm. Kunne jo evt give dem noget klar lak, så de ikk suger skidt og makrelfingre ind i træet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Anonym trådstarter

mogms skriver:

nr 1 helt klart.

men en fatboy? hvad har en alm sækkestol gjort? eller en hjemmelavet?

jo jo det er SMAG OG BEHAG men et GRUNDIGT indgreb i pungen med en fatboy, jeg ser det som udnødvendigt. Spar pengene til noget andet, mere nødvendigt.

men igen det er dit valg og velment

Vi har den i forvejen og den er købt brugt til 500kr, ville aldrig give nyprisen  Og den er meget mere anvendelig for de voksne også, end en lille børne sækkestol. den bliver brugt dagligt til historielæsning og godnatsange

Anmeld

9. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad flere af jer tænker  Andre forslag er også velkomne, hvis i lige kommer i tanke om en fed ide. 

Anmeld

9. januar 2014

Kløver

Helt klart nr 1
Træmasserne er alt for upraktiske, de er rigtig tunge så nr 1 har jeg stemt. Vi har kasserne fra IKEA i plastic og de kan anbefales, nemme at rengøre og de er nemme at bruge for børnene

Anmeld

9. januar 2014

Morgensol

Jeg er mest til 1 eller 5! De er mest harmoniske og rolige. 

Anmeld

9. januar 2014

Loa

Anonym skriver:

Ja det er klart det mest farverige.  Det eneste jeg tænker er om det bliver for meget når der samtidig er en masse farverigt legetøj 

Næh det synes jeg ikke... Tror hellere jeg som barn ville kigge på mange glade farver..
Tror ikke børn tænker at det bliver for meget... (Men jeg er selvfølgelig ikke ekspert)

Anmeld

9. januar 2014

Dot D

Jeg har svaret nummer 5. Jeg synes, at der er så mange farver på legetøjet, at opbevaring og møbler gerne må være "rolige" og neutrale. 

EEEEEELSKER trækasser, og de kan sagtens få lak, så kan de nemt vaskes rene  siger den tidligere farvehandler 

Jeg er helt vild med de mørke kasser, du har valgt, og dem kunne jeg sagtens finde på at have valgt, hvis jeg havde set dem dengang for flere år siden. Vi valgte så nogle grove flettede pilekurve - også i mørke, da det er det,  vi synes bedst om - altså det mørke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.