Stem! Indretning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes du bedst om?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

984 visninger
16 svar
5 synes godt om
8. januar 2014

Anonym trådstarter

Børneværelset skal opgraderes og jeg har fundet lidt inspiration på nettet. i forvejen er der en naturtræsseng, hvid kommode og hvidt puslebord med grønt/blåt tilbehør og mørkeblåt gardin.  så, hvad synes i? 

Kasserne i øverste venstre hjørne på alle billeder, skal stå på reolen, baljen/kurven skal stå på gulvet til bamser, og vimplen skal hænges tværs over loftet. derudover er der diverse bøger, biler osv der kommer op på reolen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Loa

Billed 1... Mest glade og børnevenlige farver

Anmeld

8. januar 2014

Happiness

Vil sige billede 1. Tænker at trækasser er upraktiske på et børneværelse. 

Og så bliver det næsten for "voksent" at se på. Ikke at det ikke er pænt, men ville sige de andre billede egner sig bedre i en stue.

Anmeld

8. januar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Børneværelset skal opgraderes og jeg har fundet lidt inspiration på nettet. i forvejen er der en naturtræsseng, hvid kommode og hvidt puslebord med grønt/blåt tilbehør og mørkeblåt gardin.  så, hvad synes i? 

Kasserne i øverste venstre hjørne på alle billeder, skal stå på reolen, baljen/kurven skal stå på gulvet til bamser, og vimplen skal hænges tværs over loftet. derudover er der diverse bøger, biler osv der kommer op på reolen.

Billede 1 

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Billed 1... Mest glade og børnevenlige farver

Ja det er klart det mest farverige.  Det eneste jeg tænker er om det bliver for meget når der samtidig er en masse farverigt legetøj 

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Vil sige billede 1. Tænker at trækasser er upraktiske på et børneværelse. 

Og så bliver det næsten for "voksent" at se på. Ikke at det ikke er pænt, men ville sige de andre billede egner sig bedre i en stue.

Hvorfor upraktiske, tænker du?  

argumentet for de mere neutrale kasser er, at jeg er i tvivl om det bliver for meget og for rodet med farverige kasser når der samtidig er en del farverigt legetøj, både på reol, i vinduet og på gulvet. det er svært at se det for sig synes jeg.

Anmeld

8. januar 2014

Dina1987

Har du et link, til de vildt fede trækasser!

Anmeld

8. januar 2014

Happiness

Hvorfor upraktiske, tænker du?  

argumentet for de mere neutrale kasser er, at jeg er i tvivl om det bliver for meget og for rodet med farverige kasser når der samtidig er en del farverigt legetøj, både på reol, i vinduet og på gulvet. det er svært at se det for sig synes jeg.

I forhold til rengøringen af dem. Vi er i hvertfald jævntligt nød til at vaske kasserne herhjemme, og tænker det er lidt svære med træ. Men de er ret fede!

Vi har selv dem på billede 1, og de er nemme at vaske af, og sprite af for den sags skyld

Ja okay, det kan jeg godt se. Vi kører også "kun" én farverig farve herhjemme, den blå. Og så ja alle de skønne farver legetøjet har

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Juan skriver:

Har du et link, til de vildt fede trækasser!

Ja da

http://www.boxdelux.dk/shop/opbevaring-af-legetoej -35c1.html

Anmeld

8. januar 2014

mogms

nr 1 helt klart.

men en fatboy? hvad har en alm sækkestol gjort? eller en hjemmelavet?

jo jo det er SMAG OG BEHAG men et GRUNDIGT indgreb i pungen med en fatboy, jeg ser det som udnødvendigt. Spar pengene til noget andet, mere nødvendigt.

men igen det er dit valg og velment

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.