Netflix?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

Mamalou

Virkelig mange gode bud - tusind tak alle sammen

Jeg er virkelig overrasket over, at der ikke er nogen, der har set Homeland. Det er en virkelig god serie. Venter i spænding på sæson 2.

Jeg er i gang med Suits, rigtig god serie. Når jeg er færdige med den, er der nok at gå i gang med efter oprettelse af denne tråd

God weekend!

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

-Milla-

Herhjemme er vi fanget af 24 timer. 

Anmeld

11. januar 2014

PernilleogLouis

Mamalou skriver:

Hejsa

Jeg har netop afsluttet en serie på netflix, (ææælsker netflix) og aner ikke hvad jeg skal gå i gang med. Har set alverdens serier og synes det er dejligt bekvemt, fordi jeg kan se dem når det passer mig, når der er ro og alenetid.

Så er der nogle der kan anbefale en god serie?

Vh. Louise - uden et liv

Sons - elsker det 

homeland - desværre er der kun en sæson

Dexter - har lige set det sidste af 6. sæson (noget skal man jo lave på nattevagter )

Anmeld

11. januar 2014

sismofutten

Mamalou skriver:

Jeg har set alle fem sæsoner på netflix, rigtig god serie

Ja, men der mangler 8 afsnit på Netflix...

Anmeld

11. januar 2014

Mamalou

PernilleogLouis skriver:

Sons - elsker det 

homeland - desværre er der kun en sæson

Dexter - har lige set det sidste af 6. sæson (noget skal man jo lave på nattevagter )

Homeland er virkelig god. Jeg har flere gange overvejet at købe sæson 2, men venter stadig på netflix

Anmeld

11. januar 2014

Mamalou

sismofutten skriver:

Ja, men der mangler 8 afsnit på Netflix...

Ikke da jeg så den? Jeg har set alle afsnit. Mystisk!

Anmeld

11. januar 2014

sismofutten

Mamalou skriver:

Ikke da jeg så den? Jeg har set alle afsnit. Mystisk!

Læs ikke med, hvis du ikke har set det sidste af Braking Bad

Er det sidste afsnit du så, der hvor Hank finder bogen på toilettet?
Hvis du har set de efterfølgende 8 afsnit, har du fået slutningen med (og så må du ikke skrive hvad der sker, for jeg mangler dem stadig )

Anmeld

11. januar 2014

..

Michael healer skriver:

Du kan se sæsom 4 af Vampires på den amerikanske netflix, men du kan så ikke få danske undertekster, men kun engelske, så ved ikke om det er noget ?

I det hele taget har den ameriakske netflix meget større udvalg i film og serie end den danske, og det er gratis af se, når du betaler for det i DK

Det kræver at du skifter over til den amerkanske men du kan skifte frem og tilbage mellem den danske og amerikanske rimelig nemt

Kan du hjælpe med hvordan man får det amerikanske netflix og hvordan man skifter mellem dem?

Anmeld

11. januar 2014

Frk. Himmelblå

House of Cards!

(Og Orange is the new Black)

Anmeld

11. januar 2014

Michael healer

Kan du hjælpe med hvordan man får det amerikanske netflix og hvordan man skifter mellem dem?

Jeg bruger http://hola.org/ med chrome browser, du vælger bare start using knappen, og tilføjer så dette til chrome, så kommer der et nyt icon oppe i højre hjørne, hvor du så klikker på og går ind og vælger netflix usa. Nå du så ikke vil se den amerkanske, vælger du så iconet igen, og vælger tilbage til Danmark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.