Netflix?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Call the midwife

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Chevro

Mamalou skriver:

Hejsa

Jeg har netop afsluttet en serie på netflix, (ææælsker netflix) og aner ikke hvad jeg skal gå i gang med. Har set alverdens serier og synes det er dejligt bekvemt, fordi jeg kan se dem når det passer mig, når der er ro og alenetid.

Så er der nogle der kan anbefale en god serie?

Vh. Louise - uden et liv

HIDDEN PALMS!!! Seriøst, det er en serie du er nødt til at se alle 8 afsnit af i streg nærmest!!!

Man kan ikke slippe den igen .. Normalt er jeg til pladderromantik, men den er altså virkelig god.. Desværre kun lavet en enkelt sæson! MEN fantastisk

Troede det var en film faktisk, så kom der pludselig afsnit 2 frem.. hmm, HELDIGT

Anmeld

9. januar 2014

sismofutten

Michael healer skriver:

Der er 5 sæsoner af Breaking Bad på netflix

Ja, men der mangler 8 afsnit i sæson 5 på Netflix!

Anmeld

9. januar 2014

MsDane

Michael healer skriver:

Du kan se sæsom 4 af Vampires på den amerikanske netflix, men du kan så ikke få danske undertekster, men kun engelske, så ved ikke om det er noget ?

I det hele taget har den ameriakske netflix meget større udvalg i film og serie end den danske, og det er gratis af se, når du betaler for det i DK

Det kræver at du skifter over til den amerkanske men du kan skifte frem og tilbage mellem den danske og amerikanske rimelig nemt

Skal jeg så gå på netflix.com?

Anmeld

9. januar 2014

Michael healer

MsDane skriver:

Skal jeg så gå på netflix.com?

Den metode jeg bruger er via http://hola.org/

Jeg bruger det så med google chome browser, så ved ikke hvordan der funger med andre browser, men på google crome, kommer der et lille icon oppe i højre hjørne hvor du kan klikke og skifte mellem USA netflix og dansk netflix.

Der er også andre måder at gøre det på, se f.eks her

http://politiken.dk/forbrugogliv/digitalt/internet /ECE2091639/guide-her-er-tre-veje-til-amerikansk-n etflix/

Anmeld

10. januar 2014

Mamalou

mogms skriver:

åhhh ja Breaking Bad den er jeg igang med, den er speciel men god. Jeg er kun igang med sæson 1 pt.

Jeg er osse igang med Sherlock der er godt nok kun sæson 1 men sæson 2 er på DR3s hjemmeside.

Jeg er osse igang med Dexter

og jeg går sikkert igang med en mere snart.

men jeg skal virkelig til at holde med bare at se afsnit lige i rap også forsvinder dagen

Breaking bad er rigtig god Dexter har jeg også set et par afsnit af. Der er i hvert fald rigeligt af

Anmeld

10. januar 2014

Mamalou

Kay skriver:

bones og orange is the new black 

Jeg har set "orange is the new Black" virkelig god serie

Anmeld

10. januar 2014

Mamalou

LuLy skriver:

Jeg har set Gossip girl, Lost, Prison Break, Chuck, The Unit, Alle elsker Raymond. Jeg er også blank mht hvad jeg skal se nu

Jeg kan anbefale:

Breaking Bad
Orange is the new black
Suits
Homeland - VIRKELIG god!!!
The Modern family

Anmeld

10. januar 2014

Mamalou

Jeg mangler de sidste afsnit af Braking Bad - har du fået dem på din Netflix?

Jeg har set alle fem sæsoner på netflix, rigtig god serie

Anmeld

10. januar 2014

DesiraeR

White Collar

Suits

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.