sex efter sa???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

Kay

Chili skriver:

Har også hørt det er lettere at udregne termin, hvis du hvornår din sidste mens var... Og derfor beder nogle læger om at vente.
Men da jeg havde haft en MA begyndte vi bare da jeg stoppede med at bløde

har alligevel pco og ingen ved hvornår der kommer æl her... så den er ik lige så let at beregne  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Lrm

Har også selv lige haft en SA. Jeg fik af vide at vi skulle vente til jeg havde fået mens, men jeg skulle også have udskrabning da jeg ikke selv kunne frastøde det så på grund af bakterier efter operation skulle jeg vente til min mens kommer ! Glæder mig til at kunne komme igang igen, og det lykkedes denne gang har ikke lyst til at miste igen..

Anmeld

15. januar 2014

Kay

Lrm skriver:

Har også selv lige haft en SA. Jeg fik af vide at vi skulle vente til jeg havde fået mens, men jeg skulle også have udskrabning da jeg ikke selv kunne frastøde det så på grund af bakterier efter operation skulle jeg vente til min mens kommer ! Glæder mig til at kunne komme igang igen, og det lykkedes denne gang har ikke lyst til at miste igen..

Det kan godt være det er det der er forskellen?

Anmeld

15. januar 2014

mogms

Kay skriver:

har jo som flere her inde ved lige haft en Spontan abort...  

jeg har været så heldig at min krop slev har udskildt det hele, og jeg er færdig med at bløde (blødte sidst en lille smule mandag morgen)

lægen, på sygehuset, sagde at vi bare kunne gå igang med sex lige så snart jeg var stoppet med at bløde... 

men har nu læst flere steder at de råder til at man venter til efter næste mens??

men tænker at lægen der jo arbejder på gynækologisk afsnit (eller hvad det nu hed) og ser den slag flere gange hver dag, vel må vide bedst eller?? 

Nix bare gå igang, dem der siger vent det kun for at have noget at regne ny termin udfra hvis du skulle blive gravid i første forsøg.

Vi forsøger selv efter sa, jeg har haft mens en gang siden og er vist lige begyndt på næste cyklus arrggh vi arbejder ellers meget flittigt på sagen.

Anmeld

15. januar 2014

Lrm

Kay skriver:

Det kan godt være det er det der er forskellen?

muligvis! Ved desværre ikke andet!

Anmeld

15. januar 2014

Kay

Lrm skriver:

muligvis! Ved desværre ikke andet!

Håber din mens kommer snart så i kan komme igang igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.