sex efter sa???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
15 svar
3 synes godt om
8. januar 2014

Kay

har jo som flere her inde ved lige haft en Spontan abort...  

jeg har været så heldig at min krop slev har udskildt det hele, og jeg er færdig med at bløde (blødte sidst en lille smule mandag morgen)

lægen, på sygehuset, sagde at vi bare kunne gå igang med sex lige så snart jeg var stoppet med at bløde... 

men har nu læst flere steder at de råder til at man venter til efter næste mens??

men tænker at lægen der jo arbejder på gynækologisk afsnit (eller hvad det nu hed) og ser den slag flere gange hver dag, vel må vide bedst eller?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Rockertand

Kay skriver:

jeg har været så heldig at min krop slev har udskildt det hele, og jeg er færdig med at bløde (blødte sidst en lille smule mandag morgen)

lægen, på sygehuset, sagde at vi bare kunne gå igang med sex lige så snart jeg var stoppet med at bløde... 

men har nu læst flere steder at de råder til at man venter til efter næste mens??

men tænker at lægen der jo arbejder på gynækologisk afsnit (eller hvad det nu hed) og ser den slag flere gange hver dag, vel må vide bedst eller?? 

Gå I bare i gang igen

Anmeld

8. januar 2014

Sandratoft

Kay skriver:

Jeg har både hørt at man skal vente en cyklus OG at man bare kan gå i gang med det samme. Uden at jeg ved så meget om det, tror jeg at man anbefaler at springe en cyklus over fordi det så er nemmere at beregne ægløsning, termin osv

Hvis i føler jer klar, skal i da bare gå i gang

Anmeld

8. januar 2014

Kay

Rockertand skriver:

Gå I bare i gang igen

savner virkelig også den nærhed det er.. 

Anmeld

8. januar 2014

Kay

Sandratoft skriver:

Jeg har både hørt at man skal vente en cyklus OG at man bare kan gå i gang med det samme. Uden at jeg ved så meget om det, tror jeg at man anbefaler at springe en cyklus over fordi det så er nemmere at beregne ægløsning, termin osv

Hvis i føler jer klar, skal i da bare gå i gang

skidt med at finde æl... jeg har pco... og æl er i følge lægerne i mit tilfælde umuligt... sjovt at jeg så er blevet gravid i november 11 og december 13... uden æl...

jeg har en mand der laver spæg... siger han selv  

Anmeld

8. januar 2014

Sandratoft

Kay skriver:

skidt med at finde æl... jeg har pco... og æl er i følge lægerne i mit tilfælde umuligt... sjovt at jeg så er blevet gravid i november 11 og december 13... uden æl...

jeg har en mand der laver spæg... siger han selv  

Ja det må han da have

Anmeld

8. januar 2014

Kay

Sandratoft skriver:

Ja det må han da have

ha ha måske man skulle leje ham ud  

Anmeld

8. januar 2014

Købmagerkonen

Kay skriver:

Jeg fik også at vide fra min læge at jeg burde vente til efter min første mens efter SA, men da jeg spurgte ind til det, sagde han at der intet ville ske hvis jeg blev gravid inden mens... Det var blot for at give livmoderen lidt ro og det ville være nemmere at udregne termin

Anmeld

8. januar 2014

Kay

FruOlsen skriver:

Jeg fik også at vide fra min læge at jeg burde vente til efter min første mens efter SA, men da jeg spurgte ind til det, sagde han at der intet ville ske hvis jeg blev gravid inden mens... Det var blot for at give livmoderen lidt ro og det ville være nemmere at udregne termin

tror også det er mest til lægens bekvæmmelighed... for har hørt at når kroppen lige har været gravid er det lettere at blive det igen  

Anmeld

9. januar 2014

Chili

Kay skriver:

Har også hørt det er lettere at udregne termin, hvis du hvornår din sidste mens var... Og derfor beder nogle læger om at vente.
Men da jeg havde haft en MA begyndte vi bare da jeg stoppede med at bløde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.