Vil han det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2014

Eliza

Anonym skriver:

Hey de damer

har lige et spørgsmål til jer 

hvor mange af jer før i bliv forældre, hvor manden har sagt kun 1 barn eller 2  

men efter i fik nr 1 så vil han både ha 2 og 3 børn 

og self dem der også villet ha 4 

Jeg "fik lov" at få en (han har 2 i forvejen)
Jeg ville gerne ha to, men der var ingen grund til at tage diskutionen op mens rugekassen var optaget.
Efter jeg havde født, vendte vi den igen og han var ikke svær at overtale til nummer 2, som vi venter nu
Jeg er dog ret sikker på at 2 er nok for mig pg jeg får ham nok heller ik overtalt til at få hans barn nr 5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

VIPpigen

Min mand er lidt billig til salg lige nu. Vi fandt ud af sidst november at vi venter nummer 2, en lille upser lavet på piller... Jeg har aldrig lagt skjul på at jeg gerne vil have 2 eller 3 børn. Nu her hvor vi har haft vores nummer 2 op at vende en del gange, kom det faktisk frem at han slet ikke ønskede børn...

Så der har været mange spekulationer for mig, for jeg har følt mig snydt, i det meste af december har jeg haft det rigtig skidt, for jeg følte at jeg havde snydt ham, det var mig der skulle tage piller, hvilket jeg har gjort. De beskyttede bare ikke godt nok... Indtil han smed bomben omkring at han slet ikke ønskede børn... Jeg har været helt ude og vend. På om jeg skulle blive alene. Men vi har snakket, og vi snupper nummer 2, og han skal have snittet på tirsdag....

Anmeld

8. januar 2014

hesøth

VIPpigen skriver:

Min mand er lidt billig til salg lige nu. Vi fandt ud af sidst november at vi venter nummer 2, en lille upser lavet på piller... Jeg har aldrig lagt skjul på at jeg gerne vil have 2 eller 3 børn. Nu her hvor vi har haft vores nummer 2 op at vende en del gange, kom det faktisk frem at han slet ikke ønskede børn...

Så der har været mange spekulationer for mig, for jeg har følt mig snydt, i det meste af december har jeg haft det rigtig skidt, for jeg følte at jeg havde snydt ham, det var mig der skulle tage piller, hvilket jeg har gjort. De beskyttede bare ikke godt nok... Indtil han smed bomben omkring at han slet ikke ønskede børn... Jeg har været helt ude og vend. På om jeg skulle blive alene. Men vi har snakket, og vi snupper nummer 2, og han skal have snittet på tirsdag....

God ide med snittet, når han nu har det som han har det. Men samtidigt, så synes jeg ikke han kan blame dig for graviditeterne, for så kunne han jo bare have fået snittet for længe siden....du har jo ikke snydt nogen.

Anmeld

8. januar 2014

cwl

Min mand har altid gerne vil have to børn.

Nu hvor den mindste er 3,5 år har vi haft samtalen oppe igen med et barn mere. Jeg vil rigtig gerne og han har sagt ja til det. Han vil også gerne, men han ved også godt at det vil blive hårdt og det er nok det der holder ham lidt igen. Men han vil gerne have en mere, da han elsker børn.

Anmeld

8. januar 2014

VIPpigen

hesøth skriver:

God ide med snittet, når han nu har det som han har det. Men samtidigt, så synes jeg ikke han kan blame dig for graviditeterne, for så kunne han jo bare have fået snittet for længe siden....du har jo ikke snydt nogen.

Præcis... Jeg har dog holdt ham lidt tilbage med det snit, for jeg syntes han er lidt for ung til det. Men jeg forstår ham nu, for jeg havde aldrig drømt om jeg ville blive gravid på piller. Inden vi prøvede at lave vores datter havde jeg taget piller i 12 år, uden nogen upser... Jeg begyndte på piller igen i november 2011, og den holdte så i 2 år. Men vi skulle nok have brugt gummi, så ville vi måske have været lidt bedre sikret... Det er bare så nemt at være bagklog

Vi har heldigvis snakket meget om det alt sammen, og vi er enige om hvad vi arbejder efter, så jeg tror nu nok vi skal klare det

Anmeld

9. januar 2014

hesøth

VIPpigen skriver:

Præcis... Jeg har dog holdt ham lidt tilbage med det snit, for jeg syntes han er lidt for ung til det. Men jeg forstår ham nu, for jeg havde aldrig drømt om jeg ville blive gravid på piller. Inden vi prøvede at lave vores datter havde jeg taget piller i 12 år, uden nogen upser... Jeg begyndte på piller igen i november 2011, og den holdte så i 2 år. Men vi skulle nok have brugt gummi, så ville vi måske have været lidt bedre sikret... Det er bare så nemt at være bagklog

Vi har heldigvis snakket meget om det alt sammen, og vi er enige om hvad vi arbejder efter, så jeg tror nu nok vi skal klare det

Lyder godt for jer. Det er da også svært at fortryde ens små lækre tumlinger, når de først er der.

Anmeld

9. januar 2014

lineog4

Min mand vidste meget tidligt i forholdet at der med pakken Line var en drøm om to børn. Vi mødtes da jeg var meget ung og han var enlig far til en. Da jeg følte nu var vi eller rettere jeg der hvor enten var det ham eller også skulle jeg fritstilles og finde den jeg gerne lave familie med, så tog vi en snak og han gik med til at vi på sigt skulle have børn og jeg ikke kunne forlige mig med tanken om kun et (hvis vi altså var så heldige at det kunne lade sig gøre). Men jeg tror godt han kunne have lever godt videre uden flere børn og når det skulle være så kun et.

Langt senere blev jeg så gravid på p-piller og vi fik startet vores børneflok uden at skulle tage stilling til om det var nu - meget rart faktisk. Jeg var stadig på universitetet, var i gang med speciale som efter barsel bare ikke kunne komme i gang igen. Jeg valgte da min datter var 2 år at sadle om, starte nyt speciale og satse på at skrive det på det år det var normeret til. Da vi kunne se det kunne lade sig gøre startede vi projekt lillebrøster og var enige om det var den absolut sidste. Blev gravid med det samme, fødte min anden datter som vi desværre mistede kort efter og vi var begge to klar til en nummer 3 (så der var grunden til nummer 3 ønsker jeg så ikke for andre for at få 3 børn ).

At nummer 4 er kommet er igen grundet i p-piller (har derfor spiral nu), og var absolut ikke et ønske fra min mands side (eller fra min), men siger hver dag tak for jeg fik lov at få ham...

Så på en måde havde jeg en mand der kunne have undværet børn og som gik med til 4, og på den anden side gik han nok egentlig aldrig med til mere end 2, men skæbnen ville vi endte med 4 og 3 levende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.