Vil han det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
16 svar
8 synes godt om
8. januar 2014

Anonym trådstarter

Hey de damer

har lige et spørgsmål til jer 

hvor mange af jer før i bliv forældre, hvor manden har sagt kun 1 barn eller 2  

men efter i fik nr 1 så vil han både ha 2 og 3 børn 

og self dem der også villet ha 4 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Masig

Anonym skriver:

Hey de damer

Min kæreste var ikke engang sikker på han ville have 1... Men han ombestemte sig, vi fik vores søn, og nu vil han gerne have nr 2 også 

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Min kæreste var ikke engang sikker på han ville have 1... Men han ombestemte sig, vi fik vores søn, og nu vil han gerne have nr 2 også 

Hehe hold da op positiv rektion efter i fik nr 1 

tak for svar

lige et spørgsmål til ved du hvad grunden var til han ombestemte sig?

Anmeld

8. januar 2014

Masig

Anonym skriver:

Hehe hold da op positiv rektion efter i fik nr 1 

tak for svar

lige et spørgsmål til ved du hvad grunden var til han ombestemte sig?

Har ikke spurgt, men mon ikke det er fordi børn bare er en gave, og det fandt han vist ud af, til trods for vi startede ud med kolik og andre dårligdomme...

Nu hvor drengen er 1,5 år, er han jo pludselig blevet sjov, man kan lege med ham, tumle med ham, snakke med ham, lære ham ting osv....

Anmeld

8. januar 2014

et-ønske

Da jeg mødte min nuværende mand, meddelte han at han havde de børn han skulle have jeg forklarede at det havde jeg ikke. Sååååå nu venter vi tvillinger

Anmeld

8. januar 2014

Masig

et-ønske skriver:

Da jeg mødte min nuværende mand, meddelte han at han havde de børn han skulle have jeg forklarede at det havde jeg ikke. Sååååå nu venter vi tvillinger

Sejt  Det er da lidt komisk at der så lige skulle komme to....

Anmeld

8. januar 2014

Kay

min mand sagde fra start at han ikke ville havde børn... det ændrede han så mening omkring... så han ville gerne havde 1... 

det sagde jeg så nej tak til... for jeg vil ikke kun havde 1 jeg ville havde minimum 2. 

efter et stykke tid kom han og sagde at han gerne ville havde to 

efter nr. 1 prøvede han så at trække i land og ville kun havde en alligevel... men han er kommet på andre tanker igen  

Anmeld

8. januar 2014

et-ønske

Masig skriver:

Sejt  Det er da lidt komisk at der så lige skulle komme to....

Ja så slipper vi for diskussionen om hvorvidt vi skulle have en eller to mere sammen

Anmeld

8. januar 2014

Noahmor

Anonym skriver:

Hey de damer

min kæreste havde to børn, da jeg mødte ham og var sikker på at han ikke skulle have flere. Vi lavede så et kompromis, der hed et barn. Men pga flere ting er han gået med til nr to og er jeg er nu 36+3 med lillebror. 

Anmeld

8. januar 2014

Masig

et-ønske skriver:

Ja så slipper vi for diskussionen om hvorvidt vi skulle have en eller to mere sammen

Smart tænkt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.