Første dag på job i 11 måneder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2014

Flødebollen

Masig skriver:

Min kæreste kan heller ikke forstå det... Han er tømrer og arbejder jo hårdt fysisk hele dagen, hvilket jeg har fuld forståelse for kan udmatte en... Men han forstår ikke hvordan jeg kan blive træt af at sidde og læse lektier og skrive opgaver (dengang jeg studerede) eller at sidde foran en pc og researche, lave analyser m.m.... "Jamen du sidder jo bare og slapper af"... Øhhh NEJ!!! Hovedet kører jo på fuld knald, og det bliver man altså ret meget udmattet af!!

Du må have gps på brillerne  Mine ligger i tasken, jeg ved hvor de er, jeg er bare en idiot til at huske at bruge dem... 

Hovedet på sømmet!

Min bedre halvdel passer dyr til hverdag, og det er fysisk hårdt. 

Men at sidde og skrive artikler, researche, interviewe, rette til osv., det kan saftsuseme dræne enhver

Jeg havde engang mine briller i min taske. Nu har jeg sidenhen skiftet taske, og har jo ikke rigtig brugt de briller i et års tid.

SAmtidig er der 2 flytninger ind over - så det skal nok blive let at lokalisere dem igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

lineog4

Ej følger nok ikke godt nok med men ved egentlig ikke hvorfor du ikke har været på arbejde i 11 mnd....

Nå men uafhængigt, så ja man har helt glemt tempoet, rytmen og hvor var det nu papirklipsene var.

Håber det var en skøn dag og du får en lille morfar og lidt forkælelse når du kommer hjem

Anmeld

8. januar 2014

Flødebollen

MortilElias2010 skriver:

Sikke en skøn opmærksom mand  

Hvor sjovt!

Vi bor i samme postnummer (Som ikke ligefrem huser overvældende af beboere )

Anmeld

8. januar 2014

Flødebollen

lineog4 skriver:

Ej følger nok ikke godt nok med men ved egentlig ikke hvorfor du ikke har været på arbejde i 11 mnd....

Nå men uafhængigt, så ja man har helt glemt tempoet, rytmen og hvor var det nu papirklipsene var.

Håber det var en skøn dag og du får en lille morfar og lidt forkælelse når du kommer hjem

Jeg blev uddannet i januar som journalist - og har været "stuck" i dagpengeland.

Fik job fra i dag - og det er så en hjemmearbejdsplads, hvilket både har sine klare fordele og klare ulemper

Tak for det - Sofaen bliver nok min bedste ven i dag

Anmeld

8. januar 2014

lineog4

Flødebollen skriver:

Jeg blev uddannet i januar som journalist - og har været "stuck" i dagpengeland.

Fik job fra i dag - og det er så en hjemmearbejdsplads, hvilket både har sine klare fordele og klare ulemper

Tak for det - Sofaen bliver nok min bedste ven i dag

Så tillykke med dit nye job 

Kunne godt drømme om hjemmearbejdsplads, men ikke sikker på min mand ville for ville nok have et tale underskud når han kom hjem 

Anmeld

8. januar 2014

Flødebollen

lineog4 skriver:

Så tillykke med dit nye job 

Kunne godt drømme om hjemmearbejdsplads, men ikke sikker på min mand ville for ville nok have et tale underskud når han kom hjem 

Tak for det

Der er klare fordele - men netop manglen på kollegial kontakt er en af de absolutte ulemper ved det her.. Jeg snakker med mig selv og min hund.

Heldigvis er der tale om en del kommunikation via Skype. Det hjælper lidt på det

Anmeld

8. januar 2014

Masig

Flødebollen skriver:

Hovedet på sømmet!

Min bedre halvdel passer dyr til hverdag, og det er fysisk hårdt. 

Men at sidde og skrive artikler, researche, interviewe, rette til osv., det kan saftsuseme dræne enhver

Jeg havde engang mine briller i min taske. Nu har jeg sidenhen skiftet taske, og har jo ikke rigtig brugt de briller i et års tid.

SAmtidig er der 2 flytninger ind over - så det skal nok blive let at lokalisere dem igen 

Måske det nemmeste var bare at få sig nogle nye briller?? 

Anmeld

8. januar 2014

Flødebollen

Masig skriver:

Måske det nemmeste var bare at få sig nogle nye briller?? 

Haha.

Det lyder umiddelbart ikke som en helt skidt idé

Anmeld

8. januar 2014

Masig

Flødebollen skriver:

Haha.

Det lyder umiddelbart ikke som en helt skidt idé

Næ der kan du se, der blev hovedet lige brugt igen... Jeg må nok hellere tage mig en lur haha.... 

Anmeld

8. januar 2014

Flødebollen

Masig skriver:

Næ der kan du se, der blev hovedet lige brugt igen... Jeg må nok hellere tage mig en lur haha.... 

Haha - Ja, det kræver megen energi at tænke store tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.