Første dag på job i 11 måneder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
22 svar
7 synes godt om
8. januar 2014

Flødebollen

Hold nu belt festival, jeg er smadret!

KLokken er kun frokost, og jeg har været på job i 5 timer - men alligevel.

Hold nu maule, det er hårdt at komme i gang igen, men selvfølgelig også lækkert. 

Kan slet ikke huske, det var så hårdt. Og når man så skal sidde foran en computer hele dagen. Puhaaaaa

God dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

MortilElias2010

Flødebollen skriver:

Hold nu maule, det er hårdt at komme i gang igen, men selvfølgelig også lækkert. 

Kan slet ikke huske, det var så hårdt. Og når man så skal sidde foran en computer hele dagen. Puhaaaaa

God dag

Det er der ikke noget at sige til. Det er jo som at starte helt forfra og alt det du har brugt tidligere har du jo haft gemt lidt væk ihvertfald på en anden måde såeh.. du sover godt i nat hvis du holder så længe  

Anmeld

8. januar 2014

Flødebollen

MortilElias2010 skriver:

Det er der ikke noget at sige til. Det er jo som at starte helt forfra og alt det du har brugt tidligere har du jo haft gemt lidt væk ihvertfald på en anden måde såeh.. du sover godt i nat hvis du holder så længe  

Manden har lige ringet og spurgt, hvordan det gik. Han regnede vist selv med, at jeg skulle have en lur, når han fik fri

Anmeld

8. januar 2014

MortilElias2010

Flødebollen skriver:

Manden har lige ringet og spurgt, hvordan det gik. Han regnede vist selv med, at jeg skulle have en lur, når han fik fri

Sikke en skøn opmærksom mand  

Anmeld

8. januar 2014

Flødebollen

MortilElias2010 skriver:

Sikke en skøn opmærksom mand  

Han kan godt, når han vil

Anmeld

8. januar 2014

Masig

Flødebollen skriver:

God dag

Hahaha.. ja de kan virkelig dræne energien de der pc'ere 

Anmeld

8. januar 2014

Flødebollen

Masig skriver:

Hahaha.. ja de kan virkelig dræne energien de der pc'ere 

Fuldstændig.

Jeg kan huske, da jeg studerede.. Mange af mine bekendte havde svært ved at forholde sig til, hvordan man da kunne blive træt og udmattet af at sidde foran en computer hele dagen..

Og så har man valgt det som levevej - skide godt

Og jeg har forlagt mine læsebriller. Dumt

Anmeld

8. januar 2014

Victoria2013

Flødebollen skriver:

God dag

Er også spændt på hvordan det bliver for mig - jeg var ledig i hele min graviditet og har nu været på barsel, som slutter om 4 ugers tid. Så hvis jeg finder et job med det samme, har jeg alligevel været udenfor mit fags arbejdsmarked i 1½ år. Og det er altså fysisk arbejde, mit fag, i hvert fald det jeg for det meste laver (er arkæolog). Så fra barsel til måske hårdt fysisk udendørs arbejde i marken... det ku' godt gå hen og blive hårdt i starten 

Alligevel glæder jeg mig lidt og håber virkelig jeg finder et job, for jeg savner det lidt

Anmeld

8. januar 2014

Masig

Flødebollen skriver:

Fuldstændig.

Jeg kan huske, da jeg studerede.. Mange af mine bekendte havde svært ved at forholde sig til, hvordan man da kunne blive træt og udmattet af at sidde foran en computer hele dagen..

Og så har man valgt det som levevej - skide godt

Og jeg har forlagt mine læsebriller. Dumt

Min kæreste kan heller ikke forstå det... Han er tømrer og arbejder jo hårdt fysisk hele dagen, hvilket jeg har fuld forståelse for kan udmatte en... Men han forstår ikke hvordan jeg kan blive træt af at sidde og læse lektier og skrive opgaver (dengang jeg studerede) eller at sidde foran en pc og researche, lave analyser m.m.... "Jamen du sidder jo bare og slapper af"... Øhhh NEJ!!! Hovedet kører jo på fuld knald, og det bliver man altså ret meget udmattet af!!

Du må have gps på brillerne  Mine ligger i tasken, jeg ved hvor de er, jeg er bare en idiot til at huske at bruge dem... 

Anmeld

8. januar 2014

Flødebollen

Victoria2013 skriver:

Er også spændt på hvordan det bliver for mig - jeg var ledig i hele min graviditet og har nu været på barsel, som slutter om 4 ugers tid. Så hvis jeg finder et job med det samme, har jeg alligevel været udenfor mit fags arbejdsmarked i 1½ år. Og det er altså fysisk arbejde, mit fag, i hvert fald det jeg for det meste laver (er arkæolog). Så fra barsel til måske hårdt fysisk udendørs arbejde i marken... det ku' godt gå hen og blive hårdt i starten 

Alligevel glæder jeg mig lidt og håber virkelig jeg finder et job, for jeg savner det lidt

Det lyder da også som et vildt fedt job Så kommer du jo forhåbentlig tilbage i de lækre forårs- og sommermåneder.

Men er der ikke langt mellem jobs'ne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.