ville i kunne gøre dette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2014

Pinkrose

Anonym skriver:

jeg står og skal flytte sammen med min fyr og han bor på en gård der er 4 dejlig heste kør og ja en masse uden om
men sagen er den min børn sover tidlig og der er alt bare ikke klar endnu
ville i kunne gå ud og lave de ting...

min børn er 3 og 4 bliver 4-5 3 mdr sener
jeg vil have en baby alarm der kan rakke rundt så jeg altid vil kunne høre dem og så vi kan snakke sammen de vil kunne komme ud til mig uden at skulle helt ud da der er sådan noget sti noget der samler bygninger hvis jeg er ud at tilriden min hoppe kan jeg se lige over og en baby alarm kan stadig nå

er jeg en dårlig mor fordi jeg kan finde på det men der er så meget og fyren er selvstændig så der er rigtig meget arbejde i det os

Jeg ville ikke kunne gøre det , mener ikke børn bør være alene i et hus.

Ting kan gå galt, brænd osv osv . De ku stå op og være i køkkenet på et split sekund og lege med komfur osv ..

Ved godt det lyder over pylret. Men har bare hørt så mange ulykker med sådan noget .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Denisep skriver:

Jeg ville ikke kunne gøre det , mener ikke børn bør være alene i et hus.

Ting kan gå galt, brænd osv osv . De ku stå op og være i køkkenet på et split sekund og lege med komfur osv ..

Ved godt det lyder over pylret. Men har bare hørt så mange ulykker med sådan noget .

de er på første sal og der er ikke noget de kan komme til alt er i gulvet af varme ovnen er sikret i højde og komfur kan ikke bare tændes..
baby alarm kommer til at være sådan at den vil reger hvis de går ud af døren og vi kan jo os høre hvis de kalder på os vil vil begge have en alarm for at være 100 sikker på vi høre dem..

syntes alt er godt sikret vi havde snakket om der skulle sådan en i karmen så de ikke kunne komme ud i køkken stu osv så det kun er i gangen 1 sal og badeværelset og ud til os men det syntes jeg måske er lige voldsom nok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.