ville i kunne gøre dette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
11 svar
8 synes godt om
8. januar 2014

Anonym trådstarter

jeg står og skal flytte sammen med min fyr og han bor på en gård der er 4 dejlig heste kør og ja en masse uden om
men sagen er den min børn sover tidlig og der er alt bare ikke klar endnu
ville i kunne gå ud og lave de ting...

min børn er 3 og 4 bliver 4-5 3 mdr sener
jeg vil have en baby alarm der kan rakke rundt så jeg altid vil kunne høre dem og så vi kan snakke sammen de vil kunne komme ud til mig uden at skulle helt ud da der er sådan noget sti noget der samler bygninger hvis jeg er ud at tilriden min hoppe kan jeg se lige over og en baby alarm kan stadig nå

er jeg en dårlig mor fordi jeg kan finde på det men der er så meget og fyren er selvstændig så der er rigtig meget arbejde i det os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Kris89

Anonym skriver:

jeg står og skal flytte sammen med min fyr og han bor på en gård der er 4 dejlig heste kør og ja en masse uden om

jeg vil have en baby alarm der kan rakke rundt så jeg altid vil kunne høre dem og så vi kan snakke sammen de vil kunne komme ud til mig uden at skulle helt ud da der er sådan noget sti noget der samler bygninger hvis jeg er ud at tilriden min hoppe kan jeg se lige over og en baby alarm kan stadig nå

er jeg en dårlig mor fordi jeg kan finde på det men der er så meget og fyren er selvstændig så der er rigtig meget arbejde i det os

altså hvis du har en alarm med ud kan jeg ikke se problemet... om du går i køkkenet og rydder op eller er i stalden. når bare du kan høre børnene hvis de vågner

Anmeld

8. januar 2014

Masig

Anonym skriver:

Som jeg forstår det, er dit dilemma at børnene kommer tidligt i seng, men at du stadig skal udenfor og arbejde på gården efter de er kommet i seng??

ja det ville jeg ikke have et problem med så længe der var babyalarm på dem... det svarer vel til at man går i haven og arbejder en sommer aften efter ungerne er puttet....

selvfølgelig skal man kunne komme ind til dem rimelig hurtigt hvis der bliver noget, men går heller ikke ud fra du er flere km væk 

Anmeld

8. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Jeg ville ikke selv kunne gøre det. Men hvis du mener at dine børn kan håndtere at vente på du kommer/ vågne til et tomt hus velvidende hvor du henne. Og ikke mindst at du kan håndtere alle afbrydelserne så er der vel ikke noget galt idet??

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Som jeg forstår det, er dit dilemma at børnene kommer tidligt i seng, men at du stadig skal udenfor og arbejde på gården efter de er kommet i seng??

ja det ville jeg ikke have et problem med så længe der var babyalarm på dem... det svarer vel til at man går i haven og arbejder en sommer aften efter ungerne er puttet....

selvfølgelig skal man kunne komme ind til dem rimelig hurtigt hvis der bliver noget, men går heller ikke ud fra du er flere km væk 

altså hvis jeg går så langt væk på grunden som mulig er jeg 350 m væk men så langt væk vil jeg aldrig komme der er fra hvor jeg arbejder i stal eller på mark max 50 m kun hvis jeg skal have dem om på marken kommer jeg måske 70 m væk i mindre en 30 sek jeg vil til en hver tid kunne smide alt hvad jeg har i min hænder uden det er til fare for nogen når jeg er uden for kan jeg os altid se huset kun når jeg er i stallen jeg ikke kan...

men ja arbejder fra 7 til 16 hygge med børn badning mad osv og de sover kl 19 så der 4 hest nogen kør der skal ordnes des skal fyres haven og sikkert os nogen maskiner jeg skal hjælpe lidt med der rigtig med hest bliver mit fulde arbejde 4 hest den en er kun hygge hest begrund af alder en anden der skal tilrides en der skal rides og en der skal arbejdes med jeg er for høj det er en pony og så skal de alle gøres rent mad osv og det bliver når de er kommet i seng

Anmeld

8. januar 2014

Dot D

JA, klart og enkelt.

Du er da absolut ikke en dårlig mor, du tænker på børnene, ellers havde du jo ikke skrevet dette indlæg

Jeg kunne sagtens finde på det og gjorde det da også, da mine børn var små, så længe jeg havde alarmen med, og jeg kunne høre dem, så var det helt fint.

Jeg ville ALDRIG finde på at gå udenfor matriklen - evt for at sige hej/besøge naboer og lignende, mens mine børn sover, det har jeg det ikke godt med. Men det som du beskriver, det er jo "bare" dagligdagen, der skal holdes og ordnes, så det er jo en nødvendighed OG du kan høre børnene i alarmen. Så det synes jeg fint, du kan gøre

Anmeld

8. januar 2014

Masig

Anonym skriver:

altså hvis jeg går så langt væk på grunden som mulig er jeg 350 m væk men så langt væk vil jeg aldrig komme der er fra hvor jeg arbejder i stal eller på mark max 50 m kun hvis jeg skal have dem om på marken kommer jeg måske 70 m væk i mindre en 30 sek jeg vil til en hver tid kunne smide alt hvad jeg har i min hænder uden det er til fare for nogen når jeg er uden for kan jeg os altid se huset kun når jeg er i stallen jeg ikke kan...

men ja arbejder fra 7 til 16 hygge med børn badning mad osv og de sover kl 19 så der 4 hest nogen kør der skal ordnes des skal fyres haven og sikkert os nogen maskiner jeg skal hjælpe lidt med der rigtig med hest bliver mit fulde arbejde 4 hest den en er kun hygge hest begrund af alder en anden der skal tilrides en der skal rides og en der skal arbejdes med jeg er for høj det er en pony og så skal de alle gøres rent mad osv og det bliver når de er kommet i seng

Det lyder som hårdt arbejde... Men jeg ville ikke tøve med at gøre det efter de er lagt i seng, du er jo stort set lige ved siden af....

Anmeld

8. januar 2014

Bshizzle

Sagtens!! 

Derfor Babyalarm er opfundet 

Jeg bruger min hver dag.. 

Men det er pt mere fordi vi har soveværelse i den ene ende af huset på 1 sal.. 

Og ungerne har i den anden ende af huset på 2 sal 

Men du skal bare huske at holde øje med om babyalarmen rækker og virker.. Hø hø 

Anmeld

8. januar 2014

MortilElias2010

Ork ja og dine børn er så store at hvis du fortæller dem når du putter dem at hvis de vågner og mor eller far ikke lige er der, så er det fordi I er udenfor men stadigvæk tæt på og at de kan kalde på dig i døren eller snakke ind i alarmen så kommer du ind til dem. De forstår altså meget 

Det lyder virkelig spændende, hårdt en spændende og som en fantastisk mulighed for dine børn at vokse op i/til  

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

mange tak for svar så føler jeg mig da ikke som en dårlig mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.