Sjove tegn på Graviditet (hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2014

Pcokate

M (: skriver:

Ja det er meget mærkeligt!  For så snart jeg havde født forsvandt trangen.. 

He he hvad gjorde du for at undertrykke trangen? drak light øl? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

M (:

Pcokate skriver:

He he hvad gjorde du for at undertrykke trangen? drak light øl? 

Ja det gjorde jeg en enkelt aften, og ellers var det nok lige at "dyppe tungen" eller dufte til kærestens øl.. 

Anmeld

8. januar 2014

Pcokate

Ja det gjorde jeg en enkelt aften, og ellers var det nok lige at "dyppe tungen" eller dufte til kærestens øl.. 

Den der kan modstå en graviditets craving er jo noget af en superkvinde, så hatten af for dit forsøg 

Anmeld

8. januar 2014

M (:

Pcokate skriver:

Den der kan modstå en graviditets craving er jo noget af en superkvinde, så hatten af for dit forsøg 

Det er virkelig også en tarvelig craving!

Anmeld

8. januar 2014

Pcokate

Det er virkelig også en tarvelig craving!

Det må jeg give dig ret i! 

Så heller isterninger eller paradis is

Anmeld

8. januar 2014

M (:

Pcokate skriver:

Det må jeg give dig ret i! 

Så heller isterninger eller paradis is

Hahaha ja det kan man da gøre noget ved! 

Anmeld

8. januar 2014

mariamiss6

Første gang havde jeg INGEN symptomer, og var ikke gået over tid. Jeg tog en test for sjov, efter at have drømt at min daværende svigerinde var gravid. Hun nægtede at tage testen (som jeg havde købt for at træde lidt i det med min drøm), så jeg tog den for sjov, og så var den positiv.

Anden gang vidste jeg det næsten med det samme. Jeg fik tidligt ømme bryster, ligamentsmerter og jeg kunne under ingen omstændigheder indtage varm mad. Så jeg havde ikke helt vildt travlt med at tage testen. Jeg var knapt to måneder henne da jeg tog den, kun for at kunne sige til lægen at jeg havde en positiv test, da jeg skulle til min første undersøgelse.

Anmeld

8. januar 2014

Pcokate

mariamiss6 skriver:

Første gang havde jeg INGEN symptomer, og var ikke gået over tid. Jeg tog en test for sjov, efter at have drømt at min daværende svigerinde var gravid. Hun nægtede at tage testen (som jeg havde købt for at træde lidt i det med min drøm), så jeg tog den for sjov, og så var den positiv.

Anden gang vidste jeg det næsten med det samme. Jeg fik tidligt ømme bryster, ligamentsmerter og jeg kunne under ingen omstændigheder indtage varm mad. Så jeg havde ikke helt vildt travlt med at tage testen. Jeg var knapt to måneder henne da jeg tog den, kun for at kunne sige til lægen at jeg havde en positiv test, da jeg skulle til min første undersøgelse.

Fedt! 

Anmeld

8. januar 2014

Aabye

Altså første gang var jeg simpelthen så dårlig.. og kombineret med at vi lige var kommet hjem fra ferie i syden troede jeg at det var en omgang madforgiftning.. 

Anden gang havde jeg bare en mavefornemmelse der sagde at der var noget derinde der i hvert fald ikke plejede at være der.. Det var endda før forventet mens.. Og da jeg tog en test var den positiv.. svag.. men positiv.. 
Havde absolut ingen symptomer, og fik det heller aldrig.. 

Anmeld

8. januar 2014

Pcokate

Aabye skriver:

Altså første gang var jeg simpelthen så dårlig.. og kombineret med at vi lige var kommet hjem fra ferie i syden troede jeg at det var en omgang madforgiftning.. 

Anden gang havde jeg bare en mavefornemmelse der sagde at der var noget derinde der i hvert fald ikke plejede at være der.. Det var endda før forventet mens.. Og da jeg tog en test var den positiv.. svag.. men positiv.. 
Havde absolut ingen symptomer, og fik det heller aldrig.. 

Det var da tog forskellige oplevelser 

Jeg må håbe min næste (hvis der bliver en) går lige som din nr 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.