Sjove tegn på Graviditet (hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.400 visninger
22 svar
9 synes godt om
8. januar 2014

Pcokate

Hej alle dejlige brugere Mens jeg nu går og venter på en lille ny bebs, tænkte jeg om vi kunne dele og grine af de lidt sjove symptomer på graviditet vi (der har prøvet det) har haft/har? 

Jeg ligger ud: 

Første gang: jeg fandt ud af jeg nok var gravid da jeg ikke kunne tåle mine varme bade længere. 

Og en følelse af en lille lysende sommerfugl i maven

Efter jeg fandt ud af graviditeten kunne jeg hele vejen igennem ikke klare lugten af div. Håndsæber/ rengøringsmidler (måtte bringe min egen håndsæbe alle steder) og lugten/smagen af svinekød

Det tog 5 år før jeg igen kunne de forskellige lugte og smage

2 gang: kvalme før gtest blev positiv

Hvad med jer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

MorDk

Ved første graviditet mærkede jeg intet inden. Jo.... en anderledes lugt for neden (sådan lidt sødlig) Det samme ved nr. 2

Ved nummer 2 hævede mine fingre og jeg følte influenza symp. og så havde jeg sindssyg kvalme. 

Anmeld

8. januar 2014

Pcokate

MorDk skriver:

Ved første graviditet mærkede jeg intet inden. Jo.... en anderledes lugt for neden (sådan lidt sødlig) Det samme ved nr. 2

Ved nummer 2 hævede mine fingre og jeg følte influenza symp. og så havde jeg sindssyg kvalme. 

Okay den med lugten kender jeg ikke 

så må 2 gang have været hård at komme igennem

Anmeld

8. januar 2014

M (:

Pcokate skriver:

Hej alle dejlige brugere Mens jeg nu går og venter på en lille ny bebs, tænkte jeg om vi kunne dele og grine af de lidt sjove symptomer på graviditet vi (der har prøvet det) har haft/har? 

Jeg ligger ud: 

Første gang: jeg fandt ud af jeg nok var gravid da jeg ikke kunne tåle mine varme bade længere. 

Og en følelse af en lille lysende sommerfugl i maven

Efter jeg fandt ud af graviditeten kunne jeg hele vejen igennem ikke klare lugten af div. Håndsæber/ rengøringsmidler (måtte bringe min egen håndsæbe alle steder) og lugten/smagen af svinekød

Det tog 5 år før jeg igen kunne de forskellige lugte og smage

2 gang: kvalme før gtest blev positiv

Hvad med jer? 

Jeg kunne ikke udholde lugten af tyggegummi (og endnu mindre (dårlig) ånde) så stakkels min kæreste, der prøvede alle varianter i håb om at finde en lugt jeg kunne holde ud.

I ugen op til positiv test græd jeg over alt; om der var sjovt, kedeligt, irriterende, rørende.. Tårerne trillede konstant!

Jeg fik massive cravings på ØL (varede hele graviditeten) og jeg kan IKKE lide øl! 

Anmeld

8. januar 2014

Pcokate

M (: skriver:

Jeg kunne ikke udholde lugten af tyggegummi (og endnu mindre (dårlig) ånde) så stakkels min kæreste, der prøvede alle varianter i håb om at finde en lugt jeg kunne holde ud.

I ugen op til positiv test græd jeg over alt; om der var sjovt, kedeligt, irriterende, rørende.. Tårerne trillede konstant!

Jeg fik massive cravings på ØL (varede hele graviditeten) og jeg kan IKKE lide øl! 

ha ha stakkels mand men det er da sjovt med øllen gad vide hvad der er i dem der var så interresante for kroppen

Anmeld

8. januar 2014

Clisolka

1. graviditet: forkølelse der ikke ville forsvinde, svimmelhed og mega ømme bryster inden testdag - den var god nok  I løbet af graviditeten var jeg ikke særlig glad for kød og kunne ikke klare lugten af sved, tomater, pepperoni og makrel 

Her 2. gang startede jeg juleferien sidste år med en gang influenza og en forkølelse der ikke ville forsvinde - hvorfor mon  Jeg havde ingen symptomer på at jeg skulle være gravid - eller have min mens. Kort efter nytår fandt jeg ud af at jeg var gravid  Hormonerne har kørt lidt vildere denne gang, tårene har været trillet 

2 helt vidt forskellige graviditeter - en pige og en dreng 

Anmeld

8. januar 2014

MorDk

Pcokate skriver:

Okay den med lugten kender jeg ikke 

så må 2 gang have været hård at komme igennem

nej kvalme havde jeg hele døgnet indtil uge 22

Blev sygemeldt!

Anmeld

8. januar 2014

Pcokate

Babymor1013 skriver:

1. graviditet: forkølelse der ikke ville forsvinde, svimmelhed og mega ømme bryster inden testdag - den var god nok  I løbet af graviditeten var jeg ikke særlig glad for kød og kunne ikke klare lugten af sved, tomater, pepperoni og makrel 

Her 2. gang startede jeg juleferien sidste år med en gang influenza og en forkølelse der ikke ville forsvinde - hvorfor mon  Jeg havde ingen symptomer på at jeg skulle være gravid - eller have min mens. Kort efter nytår fandt jeg ud af at jeg var gravid  Hormonerne har kørt lidt vildere denne gang, tårene har været trillet 

2 helt vidt forskellige graviditeter - en pige og en dreng 

Sjovt som sygdom bliver lig graviditet for dig men effektiv spotter

Anmeld

8. januar 2014

Pcokate

MorDk skriver:

nej kvalme havde jeg hele døgnet indtil uge 22

Blev sygemeldt!

uhh kender det! Med nr 1 havde jeg kronisk opkastelse fra uge 6/7 og kun afløst svangerskabsforgiftning 

Men heldigvis det værd, for sikke en dejlig knægt jeg har

Anmeld

8. januar 2014

M (:

Pcokate skriver:

ha ha stakkels mand men det er da sjovt med øllen gad vide hvad der er i dem der var så interresante for kroppen

Ja det er meget mærkeligt!  For så snart jeg havde født forsvandt trangen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.