Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: En vaske ægte lille guld lokDet er jo nemlig det han er..Kan jeg godt forstå, det er slet ikke rart at tænke på.. Krydser alt hva jeg overhovedet kan og sender masser af gode tanker jeres vej.Også må vi lige drikke en kop kaffe når han og i er ovenpå igen
En vaske ægte lille guld lokDet er jo nemlig det han er..Kan jeg godt forstå, det er slet ikke rart at tænke på.. Krydser alt hva jeg overhovedet kan og sender masser af gode tanker jeres vej.Også må vi lige drikke en kop kaffe når han og i er ovenpå igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VNB skriver: ja lad os lige aftale det! kunne nok godt trænge til en kaffe-date bagefter! hehe ja han er nemlig en vaskeægte lille guldlok!!
ja lad os lige aftale det! kunne nok godt trænge til en kaffe-date bagefter! hehe ja han er nemlig en vaskeægte lille guldlok!!
VNB skriver: I søndags blev vores lille Valdemar 1 år gammel! Tænk at der allerede er gået et helt år siden jeg fødte ham... det er virkelig slet ikke til at forstå!! Han er så skøn og han har den dejligste lille personlighed Han blev fejret med fest, sang, kage og alt hvad der ellers hører til en 1 års fødselsdag Dagen var på flere måder noget ganske specielt for os - for på tirsdag i næste uge skal Valdemar nemlig igennem en åben hjerteoperation, hvorefter et langt og hårdt forløb venter ham/os Så det at vi kunne fejre ham i ro og mag inden det hele gør løs betød utroligt meget for os Her er lidt billeder fra den store dag
I søndags blev vores lille Valdemar 1 år gammel! Tænk at der allerede er gået et helt år siden jeg fødte ham... det er virkelig slet ikke til at forstå!! Han er så skøn og han har den dejligste lille personlighed Han blev fejret med fest, sang, kage og alt hvad der ellers hører til en 1 års fødselsdag Dagen var på flere måder noget ganske specielt for os - for på tirsdag i næste uge skal Valdemar nemlig igennem en åben hjerteoperation, hvorefter et langt og hårdt forløb venter ham/os Så det at vi kunne fejre ham i ro og mag inden det hele gør løs betød utroligt meget for os Her er lidt billeder fra den store dag
hold da op!! et helt ÅR!!!
hvor dejligt at han blev fejret med maner!
krydser fingre og sender jer mine aaaller varmeste tanker!
ret lækker dreng alligevel!
Stor Tillykke han er skøn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128