Valdemar 1 år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
16 svar
13 synes godt om
7. januar 2014

VNB

I søndags blev vores lille Valdemar 1 år gammel!

Tænk at der allerede er gået et helt år siden jeg fødte ham... det er virkelig slet ikke til at forstå!!

Han er så skøn og han har den dejligste lille personlighed

Han blev fejret med fest, sang, kage og alt hvad der ellers hører til en 1 års fødselsdag

Dagen var på flere måder noget ganske specielt for os - for på tirsdag i næste uge skal Valdemar nemlig igennem en åben hjerteoperation, hvorefter et langt og hårdt forløb venter ham/os
Så det at vi kunne fejre ham i ro og mag inden det hele gør løs betød utroligt meget for os

Her er lidt billeder fra den store dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

asff

VNB skriver:

Tænk at der allerede er gået et helt år siden jeg fødte ham... det er virkelig slet ikke til at forstå!!

Han blev fejret med fest, sang, kage og alt hvad der ellers hører til en 1 års fødselsdag

Dagen var på flere måder noget ganske specielt for os - for på tirsdag i næste uge skal Valdemar nemlig igennem en åben hjerteoperation, hvorefter et langt og hårdt forløb venter ham/os
Så det at vi kunne fejre ham i ro og mag inden det hele gør løs betød utroligt meget for os

Tillykke med ham, hvor er han skøn at se på

Puh, held og lykke med operationen

Anmeld

7. januar 2014

L&V

VNB skriver:

Endnu engang stor tillykke med den skønne Valdemar.. Hvor sker der bare meget med ham.. Er det en lille krølle i nakken jeg aner

Den lille seje reje tager den operation i stiv arm det er jeg sikker på..

Anmeld

7. januar 2014

Miss BananaHammock

Stort tillykke Hvor er han sød!

Og pøj med det hele!

Anmeld

7. januar 2014

VIPpigen

Stor tillykke med ham søde....

det hele skal nok gå fint på tirsdag, han er da en sej lille gut

Anmeld

7. januar 2014

VNB

asff skriver:

Tillykke med ham, hvor er han skøn at se på

Puh, held og lykke med operationen

mange tak!!

Anmeld

7. januar 2014

VNB

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Endnu engang stor tillykke med den skønne Valdemar.. Hvor sker der bare meget med ham.. Er det en lille krølle i nakken jeg aner

Den lille seje reje tager den operation i stiv arm det er jeg sikker på..

hihi ja han har en maaaasse krøller! gyldne små bløde krøller

og ja vi håber/regner også med at han bare lige klarer den skide operation i stiv arm... han er jo en meget stærk og sund lille gut

men puha jeg synes godt nok det rykker MEGET tæt på nu, og det skærer mig dybt i hjertet når jeg tænker på hvad han skal igennem...
Det bliver så godt når vi er på den anden side igen!

Anmeld

7. januar 2014

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Stort tillykke Hvor er han sød!

Og pøj med det hele!

mange tak søde!!

det bliver en hård omgang...

Anmeld

7. januar 2014

VNB

VIPpigen skriver:

Stor tillykke med ham søde....

det hele skal nok gå fint på tirsdag, han er da en sej lille gut

årh mange tak søde

og ja han skal nok klare sig godt han ikke forstår noget af det hele!! det er da straks værre med moderen...

Anmeld

7. januar 2014

L&V

VNB skriver:

hihi ja han har en maaaasse krøller! gyldne små bløde krøller

og ja vi håber/regner også med at han bare lige klarer den skide operation i stiv arm... han er jo en meget stærk og sund lille gut

men puha jeg synes godt nok det rykker MEGET tæt på nu, og det skærer mig dybt i hjertet når jeg tænker på hvad han skal igennem...
Det bliver så godt når vi er på den anden side igen!

En vaske ægte lille guld lok

Det er jo nemlig det han er..

Kan jeg godt forstå, det er slet ikke rart at tænke på.. Krydser alt hva jeg overhovedet kan og sender masser af gode tanker jeres vej.

Også må vi lige drikke en kop kaffe når han og i er ovenpå igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.